I am in town to help my  sister who just had a heart valve replaced and was returning home.  She needed a plumber to fix her shower, cold water only, no hot.  After days of calling around I found Mr. Rooter.  They were able to send people, Dale and Dennis, out right away.  They were great!!!  Informed me of what was going on, gave a fair estimate in spite of some additional problems kept to it and took care of the problem.  They were nice, personable, left everything clean and were downright professional.   Use them!!!!!
I contacted Mr Rooter to give me an estimate on a new tankless water heater I was looking for. Trevor came out, and he was the nicest guy and we went over all the details and information, and he told me he would give me quotes on two different systems, and I never got the quote on the second system. Their office followed up a couple times, and i had to ask for the model number for the Rinnai they were going to use, and i got all of that. I got the estimate from Tracie Hawkins in their office and i responded back to her e mail, the same day, asking for them to give me another estimate with the same Rinnai Water heater that i had been quoted with from other installers, and she never responded. Its almost a month later and I still have not heard back. I recommend that you try other plumbers if your going to be doing a large project. This was a $6000 plus project, i would have thought they might have had a little more interest in getting the job.

I am in town to help my sister who just had a heart valve replaced and was returning home. She needed a plumber to fix her shower, cold water only, no hot. After days of calling around I found Mr. Rooter. They were able to send people, Dale and Dennis, out right away. They were great!!! Informed me of what was going on, gave a fair estimate in spite of some additional problems kept to it and took care of the problem. They were nice, personable, left everything clean and were downright professional. Use them!!!!!


I had sewer back up problem and called Mr. Rooter on Sunday. One George arrived at scheduled time. Explained about snaking and hydro jetting. Scheduled service for Monday noon as it was already dark. George called and came ahead of schedule at around 10.40AM. Tried Hydro-jetting as well as snaking. Removed lots and lots of roots, but still could not open up the drain. His supervisor came and located the blockage which was very close to the city sewer line. Actually, the sewer line belongs to the county and he was not able to give an accurate estimate until he calls the county office and finds out their regulations etc. But, he did mention that couple of large trees need to be cut down, need to dig down and replace the broken (not sure how it was concluded, experience may be - will give him benefit of doubt) clay pipes with PVC and the cost will easily run upwards of 10K!!
 We are the plumbing experts of Duncanville Texas. We specialize in both residential and commercial plumbing in 75116, 75137 and 75138. We not only service Duncanville but surrounding cities such as Desoto, Lancaster and Cedar Hill, Texas. We offer FREE estimates always for all new and current customers. We are licensed and insured in the state of TX.
This is the third time I have called upon Master Rooter. The previous two experiences were around 2 years ago, Frank (master plumber) came to the house assessed the situation and repaired it within a timely manner. I say timely, considering what he was up against, with rust and residue cemented around my 30 year old pipes. He went over and beyond to complete the task correctly and kept an upbeat attitude about it. He was honest and informative. And because of this, there was no question when I was in need of plumbing maintenance today as to who I would call. Frank arrived with a smile and ready to work. Plumbing maintenance is no easy task, especially in old homes. Frank immediately found the problem behind the walls and went out of his way to keep the repair at a reasonable cost. There is no question as to who I will call on next time. Frank has proven himself to be honest, thoughtful and willing to educate the customer. His character and work ethic are a testament to the company that he works for. I highly recommend Master Rooter Plumbing. Thank you Frank!
I had Mr. Rooter come out in 2015 and replace a faucet on the exterior of my house.  Pierce County  requires outside faucets to have to have the anti-siphon faucet.  Scott the gentleman that did the repair not only grossly overcharged me for the service,  but used the wrong valve.  So the next year 2016 it started leaking again and I called and this time Wayne came out and you could see he was obviously frustrated over the poor workmanship from the previous repairperson.  He replaced it with the correct valve, only to have it start leaking as well.  Unfortunately May 2017, I ended up in the Harrison Medical Center with a ruptured gallbladder and additional medical issue, and forgot to call them with the news that second replacement valve was leaking.  So yesterday I called and spoke with a lady at the office, explained the situation, and she said they would come fix it with no problems, seeing as my medical situation.  SO, Ben shows up at 5:00 or a little before and informs me it is out of warranty and it would be almost $400 to replace the defective valve.  Two valves both around $400 each, and I kid you not it literally takes 10 minutes to do the job as everything is easy access.  Mr. Rooter you are not only no sympathetic to a persons situation, but you are running a total scam.  I understand the jobs are more than likely averaged out....but you should charge by the job, not the average.  As I know the gentleman is a professional, but does not deserve  to make $300 off me for a 10 minute job and I am estimating $50 or $60 for the valve at your cost.  So the repairperson knew I was mad, and frustrated so he call his boss Jonathan, and their "fair" offer was half price.  You as a company are ripping people off.  Especially the ones that live paycheck to paycheck and are disabled.  I cannot even fathom the elderly whom are a fixed income and something major  happens.  Now here is the kicker, we use you as out plumbing company for our apartments in Seattle....Well not anymore.  Folks I suggest you call around and shop around and do not use these folks.
YP - The Real Yellow PagesSM - helps you find the right local businesses to meet your specific needs. Search results are sorted by a combination of factors to give you a set of choices in response to your search criteria. These factors are similar to those you might use to determine which business to select from a local Yellow Pages directory, including proximity to where you are searching, expertise in the specific services or products you need, and comprehensive business information to help evaluate a business's suitability for you. “Preferred” listings, or those with featured website buttons, indicate YP advertisers who directly provide information about their businesses to help consumers make more informed buying decisions. YP advertisers receive higher placement in the default ordering of search results and may appear in sponsored listings on the top, side, or bottom of the search results page.
Thank you for taking the time to provide us with your feedback. We will have a manager reach out to you to discuss what happened. We want to sincerely apologize for the issues with your appointments. We greatly value our customer service and will work diligently to ensure a similar situation does not occur again in the future. While we understand that we, as a company, have faltered, we are appreciative of the opportunity to learn and grow as a company. Read more
Hello. You're making great decisions today. well done! I arrive with the product instructions downloaded, read and ready with a tool kit custom fit for your needs. Your accurate description prepares us for success! Contact me with any details or info you like. I strive for careful, clean work and great communication with you so I understand your vision and ultimate goal. See you soon! Philip
We had a clogged tub the day before NYE, they sent a plumber out to unclog the tub precharged $65 for coming out. He gave us the price of $310 for the job. The plumber's machine broke while trying to unclog the tub. The plumber quickly left after notifying us his machine broke. He said someone else would come. They told me it would be a few hours before someone could come. We were leaving for holiday weekend so we had to reschedule for the following Wednesday. We had to wait all morning but a second plumber came unclogged the tub and we paid their fee of the remaining balance of 245. 3 days later it was clogged again, we called again and were told that the last plumber that was there had to be the one to come out if not they would have to charge us all over again.
Drain issues are common in the Denver area, but we can put a stop to your problems quickly. We offer a variety of drain services that not only fix current problems but prevent future issues. Our state-of-the-art video inspection service allows us to identify issues quickly, and then we come up with the best plan for your needs. We quickly clean drains, repair sewer lines, and more. Your water will drain freely once we finish the job.
Instead, you will be guided every step of the way. A friendly representative will greet you at your first phone call and work with you to schedule a convenient appointment time. Our plumbers take the time to listen to your concerns, address all of your questions, and make sure you receive the type of service you expect. This leaves no room for surprises.
With all the freezing weather our city has had, my dad had a problem with his water pipes and I told him to call BL plumbing service. From the first phone call he made, the company gave him the most remarkable customer service. The dispatcher promptly made an appointment for him and within a couple of hours 2 workers were at his home working on the problem and fixing his pipes! The workers were very kind, helpful and extremely courteous to my dad. Not only was the work done quickly, but also, the cost of the repair was more than fair. I am so grateful for the service that was given to my dad and I will highly recommend this company to anyone needing plumbing work.
Anyway, Mr. Rooter did the work relatively quickly (it took them longer than they thought due to difficult soil), and their folks were friendly. Everythings better now in drain-town. If Mr. Rooter's price was not 2-3x what it should have been my review would be much better. I feel like (and I guess this is the way some plumbers work) that they charged what they could, not really what it should cost (with profit, of course).

Master Rooter is Denver’s Plumbing and Drain Cleaning Specialists For prompt, reliable, and friendly Denver plumbers, look no further than Master Rooter. Our Denver plumbers have set the bar high when it comes to plumbing services. Our team was founded on the highest standards of reliability and integrity. We are your #1 plumber in Denver, CO. Cleanliness, high standards, and dependability are not commonly associated with plumbers, but it’s the norm at Master Rooter.  We specialize in:

It's best to hire a plumber to do a simple, everyday maintenance task for you first so you can judge his or her work. If you're happy with it, save their contact information so you'll have them on hand in case you need an emergency repair. This can spare you the extra worry and anxiety of having to track down a plumber if you have a broken pipe. Additionally, it can save you from being overcharged.

I had Mr. Rooter come out in 2015 and replace a faucet on the exterior of my house.  Pierce County  requires outside faucets to have to have the anti-siphon faucet.  Scott the gentleman that did the repair not only grossly overcharged me for the service,  but used the wrong valve.  So the next year 2016 it started leaking again and I called and this time Wayne came out and you could see he was obviously frustrated over the poor workmanship from the previous repairperson.  He replaced it with the correct valve, only to have it start leaking as well.  Unfortunately May 2017, I ended up in the Harrison Medical Center with a ruptured gallbladder and additional medical issue, and forgot to call them with the news that second replacement valve was leaking.  So yesterday I called and spoke with a lady at the office, explained the situation, and she said they would come fix it with no problems, seeing as my medical situation.  SO, Ben shows up at 5:00 or a little before and informs me it is out of warranty and it would be almost $400 to replace the defective valve.  Two valves both around $400 each, and I kid you not it literally takes 10 minutes to do the job as everything is easy access.  Mr. Rooter you are not only no sympathetic to a persons situation, but you are running a total scam.  I understand the jobs are more than likely averaged out....but you should charge by the job, not the average.  As I know the gentleman is a professional, but does not deserve  to make $300 off me for a 10 minute job and I am estimating $50 or $60 for the valve at your cost.  So the repairperson knew I was mad, and frustrated so he call his boss Jonathan, and their "fair" offer was half price.  You as a company are ripping people off.  Especially the ones that live paycheck to paycheck and are disabled.  I cannot even fathom the elderly whom are a fixed income and something major  happens.  Now here is the kicker, we use you as out plumbing company for our apartments in Seattle....Well not anymore.  Folks I suggest you call around and shop around and do not use these folks.

Stopping toilets from clogging is a function of keeping the toilet clear as well as keeping the pipes in the home clear. When the toilet is clogging often, it is best to make sure that the toilet is not being asked to flush a large number of solid products. Typically, the toilet should only be flushed with fluids. If the toilet is being overworked, it will clog. Also, the pipes in the house could begin to clog and force the toilet to clog at times when it appears that it should flush. It is best to contact annual professional cleaning services in order to keep your drains running smoothly.

Hello. You're making great decisions today. well done! I arrive with the product instructions downloaded, read and ready with a tool kit custom fit for your needs. Your accurate description prepares us for success! Contact me with any details or info you like. I strive for careful, clean work and great communication with you so I understand your vision and ultimate goal. See you soon! Philip
With our intimate knowledge dealing with specific plumbing issues in the San Francisco area, we have a working familiarity with commonly occurring issues in local homes and businesses, as well as the best solutions to resolve them quickly. We can take on projects both big and small, and we have the tools and experience to get your home or business operating at top efficiency as quickly as possible.
Thank you for taking the time to review Mr. Rooter Plumbing. We apologize you are not satisfied with the service you received and we will make sure that a manager reaches out to you within the next 1-2 business days to discuss the concerns you have.  We sincerely hope that together we can figure out a better solution in the future, to achieve 100% customer satisfaction.
Thank you for taking the time to review Mr. Rooter Plumbing. We apologize you are not satisfied with the service you received and we will make sure that a manager reaches out to you within the next 1-2 business days to discuss the concerns you have.  We sincerely hope that together we can figure out a better solution in the future, to achieve 100% customer satisfaction.
A plumber’s reputation depends on your satisfaction. As a result, any plumbing service professionals you book through Handy will take their responsibility to you very seriously. They will want to turn up on time, bring the right equipment and get the job done as professionally as possible. That way, they know you’ll leave them a good review and they’ll get more work! To give you further peace of mind, every plumbing repair done on the Handy platform is backed by the Handy Happiness Guarantee. This means that, in the unlikely event that you’re unsatisfied, Handy will work hard to make things right.
I had sewer back up problem and called Mr. Rooter on Sunday. One George arrived at scheduled time. Explained about snaking and hydro jetting. Scheduled service for Monday noon as it was already dark. George called and came ahead of schedule at around 10.40AM. Tried Hydro-jetting as well as snaking. Removed lots and lots of roots, but still could not open up the drain. His supervisor came and located the blockage which was very close to the city sewer line. Actually, the sewer line belongs to the county and he was not able to give an accurate estimate until he calls the county office and finds out their regulations etc. But, he did mention that couple of large trees need to be cut down, need to dig down and replace the broken (not sure how it was concluded, experience may be - will give him benefit of doubt) clay pipes with PVC and the cost will easily run upwards of 10K!!

Plumbing Service Co

×