10/10/2017 Thank you for your feedback, without it we cannot continue to grow and improve.  At Mr. Rooter… Thank you for your feedback, without it we cannot continue to grow and improve.  At Mr. Rooter Plumbing we strive for 100% customer satisfaction. We would like to look into this a little bit more and if possible would like to get the service address location so we can rectify the situation.  You can email us at [email protected] We look forward to hearing from you soon in regards to this matter. Read more
My called them because my sewer was backed up. They came out and couldn’t clear it by rooting it (Which was successfully done by 2 previous companies in the past 5 years). He told me it would cost $595 (Outrageous). But that money would go towards trying to Water Jetting. $1000. Of course that didn’t work. Then I was told that money would go towards installing a clean out. $4500. After all was said and done they left a large hole in my front yard. Charged me for the first 2 procedures ($595 & $1000) and the $4500. Plus another $1200 that was added to the invoice unknown to us. So they want to charge us $7000 for a job that should of been done for around $250 if they were honest. I highly recommend NOT using Mr. Rooter Plumbing. Save yourself a lot of money and stress.
When desperate times call for an experienced plumber, San Jose relies on the expertise of Gogo Rooter. From a dripping faucet to underground pipe installation, we can take care of every plumbing repair you may have. With fast plumber service and fair prices, you won’t find a better company for all your plumbing needs. We are dedicated to customer service, ensuring each job gets completed to your satisfaction and to our high standards.
"Michael completed an emergency repair for us on a Sunday night-- I wasn't having any luck finding plumbers that could handle an emergency repair. We had a constant stream of water coming out of our main water valve shut off in the house. We couldn't find the outside turn off valve- so we were in trouble. He came out right away, showed us how to turn off the main line into the house (we could find the box, but not the valve to turn off) and then repaired the inside valve. Costs were very reasonable for a Sunday night emergency call. We'll be installing a tankless water heater soon and he will get our business! Highly recommend!!"

The easy to install reinforced Wax Toilet Bowl The easy to install reinforced Wax Toilet Bowl Gasket features a polyethylene flange for floor and wall bowls. Packaged in a plastic sleeve in order to maintain its shape. Accommodates 3 in. and 4 in. waste lines (sold separately). Includes a 1/4 in. x 2-1/4 in. E-Z Snap brass bolt ...  More + Product Details Close

I had a clogged waste line so I texted the guy who came out the previous year and he couldn't do it… I had a clogged waste line so I texted the guy who came out the previous year and he couldn't do it for four days.  I put in a Request a Quote on Yelp and I heard back from Jaime within minutes, he could be out in a couple of hours and his price was half of what I paid last year for the same job.  On time, quick, friendly and very reasonable, Super Plumber is my go to from here on. Read more
TLDR - My $75 American Home Warranty service turned into $200 of repairs when Gary ripped a leaky faucet from my wall and "discovered" that the pipe was misaligned. Like most other people here, I too had the misfortune of being forced to use Neighborhood Plumber due to my home warranty. My service man was Gary and he was very standoffish at first, thinking that I only had minor repairs - garbage disposal service, switching hot and cold faucets and a leaky tub faucet. For the record, he contacted America Home Shield while he was repairing my tub and said it took 30 minutes to reset the garbage disposal (2 minutes) and another 30 minutes to switch the hot and cold faucets (5 minutes) - I would never trust them to do my work again. Then Gary got real "chummy" when he saw an opportunity to make additional money. To "fix" my leaky tub faucet he "accidentally" ripped it from the wall which required him to first cut a hole into my newly painted bedroom and reattach a pipe. At this point he "discovered" that the pipe was off center and would require either breaking the tile in my bathroom which would cost me $125 or redirecting the pipes to the correct position, costing me $175 - neither of which would be covered by my warranty. You can see the second picture where he has enlarged the hole AND BURNED A SPOT ON MY WALL!!! Since I already didn't trust Gary, I called AHS to confirm that these would not be covered. While I am doing this, Gary is sitting there cursing at the people who made my house and trying to make me feel like he was on my side. "You really don't want to have pipe tension" "This is the first time in my 15 years that I have seen this" "90% of the time it is a simple fix" Since I am in for at least another $125 and I now don't have a working tub / a gaping hole and burn mark in my bedroom, I tell him to do it right and just repipe. At this point, he retracts (maybe seeing that it would be a lot more work for only $50) and says that we should really just break the tile. I just want the guy out of my house, so I give him the green light on the $125 fix. This "$125 job" takes AT MOST 2 minutes of him tapping away with a screw driver. Then, he asks me to help him move the pipe over with my bare hands while he uses the blow torch on the other side. I end up burning my hands and he fixes it in another 10 minutes. So $125 for 12 minutes - awesome. The cherry on top, is that throughout this whole experience Gary has asked for and used a TON of my household supplies. From the two towels (one of which you can see in the first picture) he used as drop cloths, the windex he used to not burn the wood with his torch, my wire hanger he bent to measure the space and all of the paper towels, tissues and toilet paper he wiped his hands with. I mean ALL of my other contractors brought their own supplies, how unprepared and unprofessional are these people??!! Finally, again trying to be chummy, he says that my upstairs toilet rocks a little and he would hate to see it break and spill sewage. While he can't fix it right now, he HIGHLY recommends that we get a single plumber as our go-to guy so that they can know the history of the home. Sorry Gary, you aren't going to be that guy.
It sure can get cold in Denver, and the last thing you want is a water heater issue causing you to take cold showers. You can crank up the hot water with our help. From repairs to expansions, we easily handle all your water heater needs. We can also provide safety enhancement services. Contact us to find out how we can ensure your water heater is up to any job. It’s time to put your days of cold showers in the rearview mirror.
There are few things worse than waiting for a local plumber after being given an 8 hour time window, while your sink is spouting water all over the carpet or your toilet is overflowing. Using the Handy platform, you can arrange an exact time for your plumber to arrive, which means you don’t have to take an entire day off of work to sit around and wait for them. The plumbers on the Handy platform have seen it all and they have the ratings and reviews to prove it.  We’ll match the details of your job with a reliable plumber in your area before you know it.
This business does not give any indication of prices over the phone and say they do not "charge by the hour, but by the job". It turns out they have a price list that is fixed for types of jobs, but they won't even give you those prices over the phone. They charge $100 for the call out, although they say it's not a call out fee, but just to protect themselves from no shows. BUT, if you don't accept their quote to do the job, they charge you the $100 anyway. Sounds like a call out fee to me. And since you can't get any indication of what the job will cost before they come out, you're kind of stuck with it even if the quote is ridiculous. Their rates are way over what you would expect for the job. We paid $348 to unblock a drain, a job that took between 60 and 90 minutes. I won't be calling them again.

I had another lady who said she wanted to run to the grocery store to get some coffee to make for me and my guys while we were installing her new kitchen. She said she was just gonna run to the store and asked if we wouldn’t mind keeping an eye out for her one-year-old daughter who was sleeping at the time. We said fine, but she ended up not returning until four hours later. The kid was screaming her head off and we didn’t know what to do. We tried holding her. We didn’t know if she was hungry or what to feed her. She just kept crying.
Sometimes a faucet leak can be stopped by replacing the rubber washer at the end of a faucet stem or cartridge.  This is a more common repair on older fixtures when things were built to last and designed to be able to be maintained.  Other times the whole stem or cartridge needs replacement or the bibb seat deeper back into the fixture needs replacement.  That leads to matching up the right components and often times making a trip to the hardware store or plumbing supply house necessary due to the many varieties, makes and models of faucets.  My advice is to make sure your Plumber has faucet repair kit on their truck before having them come out to assess the issue.
Hello, long story. Toilet line stopped up two years ago. A company used high pressure water to clean line. Didnt work. Came back a second time with a plummer. Spouse was told that the line had collapsed, filled with rocks or tiles. Plummer then disconnected that line put in a second line, punched a hole in my tank, fed the new line in that hole. Now two years later, each heavy rain brings a strong sewer smell into the house. Found out later that there were no rocks or tiles in original line, only a large calcium build up over 25 years that had clogged the original line. I do not know if when the new line was put in, the old line was closed properly or if either line was or should be vented? I would like the original line reconnected and the newer line just removed. I plan then to repair the hole in septic tank where the new line entered with tar or concete. I need someone to fix my smelly home.

*Purchase and installation of new water heater required. Valid at participating ARS® Network locations. Not valid for third party, new construction or commercial customers, with any other offers, discounts or prior sales. See service center for details. Coupon required at time of service. Void if copied or transferred and where prohibited. Any other use may constitute fraud. Cash value $.001. Offer expires 11/30/2018.
I had another lady who said she wanted to run to the grocery store to get some coffee to make for me and my guys while we were installing her new kitchen. She said she was just gonna run to the store and asked if we wouldn’t mind keeping an eye out for her one-year-old daughter who was sleeping at the time. We said fine, but she ended up not returning until four hours later. The kid was screaming her head off and we didn’t know what to do. We tried holding her. We didn’t know if she was hungry or what to feed her. She just kept crying.
Using corrosive chemicals to dissolve a clog is like throwing a grenade down a gopher hole. Instead, Wroblewski recommends flushing your drains weekly with a half cup of baking soda and one cup of vinegar. Let it fizz in the drain for ten minutes, then pour in four cups of boiling water. Find out about the plumbing nightmares that will make you cringe.

We have been around for nearly a century! Established in 1920, Bud’s Plumbing & Repair Service knows the exact needs of Evansville residents and commercial property managers. We know what products work best with certain properties, which solutions will give you the best value for your money, and what you can do to prevent the same problem from recurring.

This is my first yelp review ever and my second one will be for American Home Sheild (AHS).  AHS assigned Neighborhood Plumbing to fix my faucets in my kitchen and bathroom.  Without even looking at the faucets the technician said problem was something else. They try to oversell you the work and leave a big mess for you to clean up.  Made my faucets worst and when I tried to go thru AHS to have them come and fix the problem they both said they will not do  it.  SAVE YOUR $S AND DON'T USE Neighborhood Plumber & Rooter and AHS.
Had my master bath toilet replaced, as I was told it may still have problems if repaired. The plumbers had to leave and go buy a new toilet and then come and instal it. The first quote was 540.00 to repair, or 977.00 to replace. Both were OUTRAGEOUS. After asking to talk to the manager, the instal price was 775.00. Still very high, but better. Would not recommend this company. At least its done.
Nothing wears on homeowners like the idea of handling plumbing problems. From the water heater to sewer line, let Mr. Rooter Plumbing take the pressure off of you (and put it back in your shower lines). Our plumbers are the most recognized professionals in the world because we’re committed to amazing service and amazing results. In everything we do, our team makes sure your home’s plumbing issues are solved with the most effective and long-lasting solutions.
Hi Ginger, We're sorry you had this experience with a plumber in our network. Have you left the review for the company? We encourage homeowners to share their experiences so others have an honest idea of the company they are hiring. If you would like to speak with a rep regarding your concerns please reach out to [email protected] If you have a review you would like to submit please send it to [email protected] or visit this link: http://www.homeadvisor.com/write-a-review/. -HASupport
*$200 minimum purchase required. Valid at participating ARS® Network locations. Not valid for third party, new construction or commercial customers, with any other offers, discounts or prior sales. See service center for details. Coupon required at time of service. Void if copied or transferred and where prohibited. Any other use may constitute fraud. Cash value $.001. Offer expires 11/30/2018.
Neighborhood Plumber & Rooter is awesome! I had a leaking water heater and submitted a claim to my home warranty service in the morning. A few hours later, Gary called and said he was in the area and could come by, but I was already at work. We made a tentative plan for him to come by in the afternoon if his schedule permitted, which fortunately it did. He was able to fix the problem with no issues. What impressed me most was Gary's professionalism and friendliness. I felt like he went out of his way to accommodate us even under short notice. He is the definition of customer service and I think I've found our go to plumber. If you're looking for friendly and honest service, make sure you give Gary at Neighborhood Plumber & Rooter a call. I even recommended him to our NextDoor community.

Plumber Repair

×