Plumbing professionals on the Handy platform offer permanent solutions to plumbing problems, saving you time and money. With their experience and expertise, they'll be able to protect you against a range of hazards, such as exposure to foul water and even flooding. Often, these hazards are caused by an unqualified homeowner, thinking they can tinker their way to success. Using a professional and local plumber, you don't need to run those risks. However, Handy isn't just for the big jobs—you can book a cheap plumber for work of any size. Whether you need a clogged drain dealt with or a full-scale water heater installation, booking local plumbing services through Handy ensures that the job is done right the first time.
We had scheduled this company to come look at and replace our drum trap last week Saturday between… We had scheduled this company to come look at and replace our drum trap last week Saturday between 10am-2pm. They called around 12pm and said that they were behind schedule and short staffed and couldn't make it. They said they would reschedule the work for the following Saturday. Today is that rescheduled Saturday and they called saying they would arrive around 11:30am. They called back and said they were running behind again and it would be more like 12:30-1pm. They called back again and said the worker looked at the pictures and isn't comfortable doing the work. What a run around, what a waste of our time, what a joke. Poorly managed company. Read more
Thank you for taking the time to review Mr. Rooter Plumbing. We apologize you are not satisfied with the service you received and we will make sure that a manager reaches out to you within the next 1-2 business days to discuss the concerns you have.  We sincerely hope that together we can figure out a better solution in the future, to achieve 100% customer satisfaction.
Neighborhood Plumber & Rooter is awesome! I had a leaking water heater and submitted a claim to my home warranty service in the morning. A few hours later, Gary called and said he was in the area and could come by, but I was already at work. We made a tentative plan for him to come by in the afternoon if his schedule permitted, which fortunately it did. He was able to fix the problem with no issues. What impressed me most was Gary's professionalism and friendliness. I felt like he went out of his way to accommodate us even under short notice. He is the definition of customer service and I think I've found our go to plumber. If you're looking for friendly and honest service, make sure you give Gary at Neighborhood Plumber & Rooter a call. I even recommended him to our NextDoor community.
Abacus’ residential and commercial plumbers are proficient at repairing all kinds of plumbing issues, including gas and electric water heaters, slab leaks, leaky pipes to hydro jetting clogged drains. Many plumbing problems are not DIY types of jobs, call Abacus so one of our licensed plumbers can fix your problem. Our plumbers are not only knowledgeable but their customer service skills will meet or exceed your expectations.
Leaks in your sprinkler system aren’t just annoying. They prevent your system from properly watering your lawn. Our Denver technicians are trained to locate and repair leaks quickly and efficiently. We also fix defective sprinkler heads, clogs, and other issues. In addition, we can winterize your sprinkler system so you won’t have to worry about any problems when the new season starts. With our help, you can have the most beautiful lawn on the block. We are pleased with the role we play in keeping Denver beautiful.
Neighborhood Plumber & Rooter is awesome!  I had a leaking water heater and submitted a claim to my home warranty service in the morning.  A few hours later, Gary called and said he was in the area and could come by, but I was already at work.  We made a tentative plan for him to come by in the afternoon if his schedule permitted, which fortunately it did.  He was able to fix the problem with no issues.  
I had Mr. Rooter come out in 2015 and replace a faucet on the exterior of my house. Pierce County requires outside faucets to have to have the anti-siphon faucet. Scott the gentleman that did the repair not only grossly overcharged me for the service, but used the wrong valve. So the next year 2016 it started leaking again and I called and this time Wayne came out and you could see he was obviously frustrated over the poor workmanship from the previous repairperson. He replaced it with the correct valve, only to have it start leaking as well. Unfortunately May 2017, I ended up in the Harrison Medical Center with a ruptured gallbladder and additional medical issue, and forgot to call them with the news that second replacement valve was leaking. So yesterday I called and spoke with a lady at the office, explained the situation, and she said they would come fix it with no problems, seeing as my medical situation. SO, Ben shows up at 5:00 or a little before and informs me it is out of warranty and it would be almost $400 to replace the defective valve. Two valves both around $400 each, and I kid you not it literally takes 10 minutes to do the job as everything is easy access. Mr. Rooter you are not only no sympathetic to a persons situation, but you are running a total scam. I understand the jobs are more than likely averaged out....but you should charge by the job, not the average. As I know the gentleman is a professional, but does not deserve to make $300 off me for a 10 minute job and I am estimating $50 or $60 for the valve at your cost. So the repairperson knew I was mad, and frustrated so he call his boss Jonathan, and their "fair" offer was half price. You as a company are ripping people off. Especially the ones that live paycheck to paycheck and are disabled. I cannot even fathom the elderly whom are a fixed income and something major happens. Now here is the kicker, we use you as out plumbing company for our apartments in Seattle....Well not anymore. Folks I suggest you call around and shop around and do not use these folks.
When you want dependable water heater repair or brand new installation then contact us today. We are the water heater experts in Torrance. We offer brand name standard and tankless water heaters for all home and business owners. We also provide repair and maintenance for your current water heater models both old and modern. With Rhino Rooter Plumbing you feel confident knowing that your new installation or repair will be done right. Talk to a water heater specialist to discover all the different options available to you.

We needed a sewer scope to include with the documentation for selling our house. The Company needed to reschedule and knocked $50 off the $250 they charge for this service. So far, so good. The plumber shows up and finds our clean out is inaccessible due to a stripped screw holding the cover in place. He decides the best route is to remove the toilet and perform the scope from there. He is super polite and didn't charge us for the additional effort required. Still, so far, so good. The scope work is performed and we are told there is a small root intrusion in the line. Now the fun begins... how small is small and how far out is it located? "We can't tell you, we don't know - you can see the video". We explain that we need a accurate report for our documentation. The plumber then prepares our bill and results but includes a reference to $5300 of recommended work. We have had no issues with this sewer. Adding a recommendation to the scope is not going to look good to a potential buyer. We ask for the recommendation to be separated out from the bill. Okay, they can do that. But, the invoice still shows the reference to the recommendation. We did not ask for a recommendation, just the scope. The plumber seemed to understand but referred it to his supervisor. The supervisor doesn't seem to understand. All they appear to want is to attach this $5300 to somebody - either us or a potential buyer. Did I mention that there are no problems with our sewer. We merely want full disclosure and the buyer can go from there. This recommendation that Mr. Rooter refuses to remove is a scare tactic that could affect the sale of our house. Thank goodness we're only out $200 and totally irritated with trying to explain this issue over and over again to only be stone walled. The solution is to use a different scoping service and make sure they understand what we need before we hire them. Now, my personal rant. Listening to their male centric misogynistic phone hold advertising is disgusting. Even though my husband handled this issue, I'm a trades woman and am skilled in construction and know more than average. Why Mr. Rooter doesn't supply their plumbers with a screw extractor or the skills required to simply remove a stripped screw is beyond me... Why the company can't provide a simple scoping of the line without an upsell is frustrating. We will not recommend their services or use them in the future. Update: Just got the written "estimate". Not even close to what we asked them to do. This place is only going to try to get into your pockets as deep as they can. We asked for an accurate scope of the sewer line (that's what we paid for).

Water was POURING out of my backyard faucet. Turning off the water to the house was the only way to stop it. I called several other plumbers, who were too busy. Ben was able to come within 30 minutes. It was a pleasure doing business with him from start to finish. He was very knowledgeabe, courteous and professional. He explained everything thoroughly and even diagnosed another problem I didn't realize I had. Getting that fixed will prevent a much bigger problem and bill in the future. He understands and cares about the big picture, not just one issue, and not just the money. He's prompt, professional, honest, caring, kind, knowedgeable and totally worth 5 stars.
They were called in by American Home Shield, and they wouldn't come for 2 day.  When they finally came out they refused to do the work because it was "too clogged, and there was water in the sink". They gave a 250 dollar quote saying AHS wouldn't cover this type of repair.  We had AHS send a different plumber and the new plumber was able to get the sink unclogged (we also put baking soda/vinegar down the sink which seemed to help things)
JAG PLUMBING PRODUCTS is very pleased to partner JAG PLUMBING PRODUCTS is very pleased to partner with BRIGGS Plumbing Products USA to act as the direct distributor of the prestigious BRIGGS and Sayco Brand line of Repair Parts. This 2-pack of Toilet tank flappers are the exact replacement required to fix your BRIGGS Toilet. JAG PLUMBING PRODUCTS strives ...  More + Product Details Close

Rooter Plumbing Co

×