Headquartered in Collin County Texas, Crown Plumbing Service is a family owned and operated corporation that remains committed to old fashioned values of professionalism, dependability and affordability. We realize that regardless of the magnitude of your repair, when you need plumbing service, urgency, accuracy, and integrity are critical to the success of your repair.

Don’t try to repair, replace, or install faulty or broken plumbing equipment on your own. Hire the top plumbers in town to take care of your needs! We’re capable of detecting the source of the issues fast. Trust us to advise you on the most effective solutions custom-tailored to eliminating them. Our Cincinnati plumbing company always comes prepared with the best tools and equipment. We also provide upfront pricing and money-saving deals and specials to keep more money in your pockets.
TLDR - My $75 American Home Warranty service turned into $200 of repairs when Gary ripped a leaky faucet from my wall and "discovered" that the pipe was misaligned. Like most other people here, I too had the misfortune of being forced to use Neighborhood Plumber due to my home warranty. My service man was Gary and he was very standoffish at first, thinking that I only had minor repairs - garbage disposal service, switching hot and cold faucets and a leaky tub faucet. For the record, he contacted America Home Shield while he was repairing my tub and said it took 30 minutes to reset the garbage disposal (2 minutes) and another 30 minutes to switch the hot and cold faucets (5 minutes) - I would never trust them to do my work again. Then Gary got real "chummy" when he saw an opportunity to make additional money. To "fix" my leaky tub faucet he "accidentally" ripped it from the wall which required him to first cut a hole into my newly painted bedroom and reattach a pipe. At this point he "discovered" that the pipe was off center and would require either breaking the tile in my bathroom which would cost me $125 or redirecting the pipes to the correct position, costing me $175 - neither of which would be covered by my warranty. You can see the second picture where he has enlarged the hole AND BURNED A SPOT ON MY WALL!!! Since I already didn't trust Gary, I called AHS to confirm that these would not be covered. While I am doing this, Gary is sitting there cursing at the people who made my house and trying to make me feel like he was on my side. "You really don't want to have pipe tension" "This is the first time in my 15 years that I have seen this" "90% of the time it is a simple fix" Since I am in for at least another $125 and I now don't have a working tub / a gaping hole and burn mark in my bedroom, I tell him to do it right and just repipe. At this point, he retracts (maybe seeing that it would be a lot more work for only $50) and says that we should really just break the tile. I just want the guy out of my house, so I give him the green light on the $125 fix. This "$125 job" takes AT MOST 2 minutes of him tapping away with a screw driver. Then, he asks me to help him move the pipe over with my bare hands while he uses the blow torch on the other side. I end up burning my hands and he fixes it in another 10 minutes. So $125 for 12 minutes - awesome. The cherry on top, is that throughout this whole experience Gary has asked for and used a TON of my household supplies. From the two towels (one of which you can see in the first picture) he used as drop cloths, the windex he used to not burn the wood with his torch, my wire hanger he bent to measure the space and all of the paper towels, tissues and toilet paper he wiped his hands with. I mean ALL of my other contractors brought their own supplies, how unprepared and unprofessional are these people??!! Finally, again trying to be chummy, he says that my upstairs toilet rocks a little and he would hate to see it break and spill sewage. While he can't fix it right now, he HIGHLY recommends that we get a single plumber as our go-to guy so that they can know the history of the home. Sorry Gary, you aren't going to be that guy.
Hi Ginger, We're sorry you had this experience with a plumber in our network. Have you left the review for the company? We encourage homeowners to share their experiences so others have an honest idea of the company they are hiring. If you would like to speak with a rep regarding your concerns please reach out to [email protected] If you have a review you would like to submit please send it to [email protected] or visit this link: http://www.homeadvisor.com/write-a-review/. -HASupport
It was a bad experience with Mr. Rooter Plumbing of Las Vegas. Over the phone, I was quoted $79 to fix a clogged kitchen sink. The plumber was scheduled to arrive between 3-5pm so I took off work two hours early. Kenneth arrived at the door at 4:30pm and the price switched to $225 which was a total rip off. I told the plumber I was not happy but he didn't seem to care. He said "go ahead and write a bad review" so here it is. Needless to say I will never use nor recommend Mr. Rooter.
“Aaron C from Mike Counsil Plumbing came last week to fix a leaky sink. It was great working with Aaron who is extremely knowledgeable and courteous. After fixing the sink I told him about a problem we have had with the dishwasher for two years. Every time we ran the dishwasher we had trouble with water leaking from the dishwasher overflow and going into the granite. After examining the system, he found the water from the dishwasher had to go through a 90-degree turn and changed it to a 130-degree turn, thus allowing an easier flow. We have not had the problem since. His expertise was greatly appreciated. I highly recommend Mike Counsil Plumbing and have taken several of the cards to give to friends.”
While you might be tempted to get out your wrench and try and fix those plumbing fixtures, plumbing can be a lot more complicated than you might think. In the wrong hands, even the simplest-seeming of plumbing repairs can quickly become something disastrous or costly. The chances are that, whatever your problem is, your local plumber has seen it before and will be able to rectify the situation, quickly and efficiently. Why run the risk of turning a simple job into a plumbing catastrophe, when you can book a cheap plumber through Handy to nip it in the bud? You won't ever have to search for "local plumbers near me" again!

I am in town to help my sister who just had a heart valve replaced and was returning home. She needed a plumber to fix her shower, cold water only, no hot. After days of calling around I found Mr. Rooter. They were able to send people, Dale and Dennis, out right away. They were great!!! Informed me of what was going on, gave a fair estimate in spite of some additional problems kept to it and took care of the problem. They were nice, personable, left everything clean and were downright professional. Use them!!!!!
They advertising 24/7 service, when I called on Sunday February 11 2018, I was told Sunday service was not available. I even called twice to be sure I heard the correct information. Again I was informed no service on Sunday. I mentioned their advertising said 24/7 service. I was told no service on Sunday. I asked what 24/7 meant and did not get an answer. I am Advantage Plan member but this made not difference. This is a complete waste of money. Don't buy the Advantage Plan. This company is a complete fraud.

Rooter Plumbing

×