To "fix" my leaky tub faucet he "accidentally" ripped it from the wall which required him to first cut a hole into my newly painted bedroom and reattach a pipe. At this point he "discovered" that the pipe was off center and would require either breaking the tile in my bathroom which would cost me $125 or redirecting the pipes to the correct position, costing me $175 - neither of which would be covered by my warranty. You can see the second picture where he has enlarged the hole AND BURNED A SPOT ON MY WALL!!!
It's best to hire a plumber to do a simple, everyday maintenance task for you first so you can judge his or her work. If you're happy with it, save their contact information so you'll have them on hand in case you need an emergency repair. This can spare you the extra worry and anxiety of having to track down a plumber if you have a broken pipe. Additionally, it can save you from being overcharged.

*$200 minimum purchase required. Valid at participating ARS® Network locations. Not valid for third party, new construction or commercial customers, with any other offers, discounts or prior sales. See service center for details. Coupon required at time of service. Void if copied or transferred and where prohibited. Any other use may constitute fraud. Cash value $.001. Offer expires 11/30/2018.

Our professional plumbers know firsthand that fixing your plumbing issue and restoring normalcy to your life means a lot to you and your family. Using state-of-the-art equipment, our master plumbers and trained technicians will diagnose your problem, explain your options and fix your problem —  delivering customer service and quality workmanship for a fair price.
You count on your evaporative cooler to reduce temperatures in your home by as much as 40 degrees. When your evaporative cooler stops working, you can end up with a hot home and a miserable family on your hands. Fortunately, our Denver plumbing service can come out and fix your evaporative cooler. Our skilled technicians can also provide maintenance and even winterize your evaporative cooler so it will be ready when spring rolls around. If you depend on an evaporative cooler to cool your Denver home, you also need to depend on JD’s Plumbing Service. Our technicians will make sure your home stays comfortable all spring and summer long.
We deeply apologize that your quote was not followed up on. We value you as a customer and want to be able to provide help with any information needed, and we are very disappointed that this did not happen to your satisfaction. We will have a manager reach out to you to discuss what happened and rectify the situation. We appreciate the honest feedback and will work to better our service in the future. Read more
Don’t try to repair, replace, or install faulty or broken plumbing equipment on your own. Hire the top plumbers in town to take care of your needs! We’re capable of detecting the source of the issues fast. Trust us to advise you on the most effective solutions custom-tailored to eliminating them. Our Cincinnati plumbing company always comes prepared with the best tools and equipment. We also provide upfront pricing and money-saving deals and specials to keep more money in your pockets.
I would highly recommend Steve Huffman of Steve's plumbing service to anyone who is looking for an experienced and efficient plumber. Having a home that is fixed with old plumbing. Steve quickly answered my distress call and was very thorough in his work very neat and clean. I was very impressed with his knowledge and willingness to keep me informed of what he was doing. His price was exactly to the quote. I will continue to use Steve for all my plumbing and electrical repairs and needs. Mahalo Steve!
What impressed me most was Gary's professionalism and friendliness.  I felt like he went out of his way to accommodate us even under short notice.  He is the definition of customer service and I think I've found our go to plumber.  If you're looking for friendly and honest service, make sure you give Gary at Neighborhood Plumber & Rooter a call.  I even recommended him to our NextDoor community.
My wife and I recently moved into our first home that we have bought. The sink in the kitchen had been slow to drain and got clogged after a month. I tried to get help from a local Renton plumber (he who shall not be named) and he was garbage. Mr. Rooter easily unclogged my kitchen sink line that was backing up into my tub. This was such a source of anxiety for a week or so. Nate Cervantes was the technician. He was courteous, knowledgeable, and worked clean. He even cleaned up some of the mess the previous guy made a week before. $607 to use a snake with a water jet tip to dislodge all the gunk from the previous resident (and the remaining few straws we placed on the camel's back.) I cook every night, so this was super important and nerve wracking to me. It was a lottle pricey, but worth it to me. The last guy failed to unclog the pipes and suggested a $1400 repipe, and that didn't include having to close the wall back up. That was after 30 minutes of getting nowhere. Nate is a gem and deserves a raise. Thank you so much!
Drain issues are common in the Denver area, but we can put a stop to your problems quickly. We offer a variety of drain services that not only fix current problems but prevent future issues. Our state-of-the-art video inspection service allows us to identify issues quickly, and then we come up with the best plan for your needs. We quickly clean drains, repair sewer lines, and more. Your water will drain freely once we finish the job.
Hi Ginger, We're sorry you had this experience with a plumber in our network. Have you left the review for the company? We encourage homeowners to share their experiences so others have an honest idea of the company they are hiring. If you would like to speak with a rep regarding your concerns please reach out to [email protected] If you have a review you would like to submit please send it to [email protected] or visit this link: http://www.homeadvisor.com/write-a-review/. -HASupport
Thank you for taking the time to review Mr. Rooter Plumbing. We apologize you are not satisfied with the service you received and we will make sure that a manager reaches out to you within the next 1-2 business days to discuss the concerns you have.  We sincerely hope that together we can figure out a better solution in the future, to achieve 100% customer satisfaction.
JAG PLUMBING PRODUCTS is very pleased to partner JAG PLUMBING PRODUCTS is very pleased to partner with BRIGGS Plumbing Products USA to act as the direct distributor of the prestigious BRIGGS and Sayco Brand line of Repair Parts. This 2-pack of Toilet tank flappers are the exact replacement required to fix your BRIGGS Toilet. JAG PLUMBING PRODUCTS strives ...  More + Product Details Close
A representative came to my home because of sewer problem. He told me they don't do septic tanks and that's the problem then tried to charge me $498 for a visit which took only one hour. He only ran the line, but was unable to fix the problem. After I threaten to report them to the Better Business Council, he reduced the fee to $198. Then, he told me to get a membership which we be $298 and I can get 15% off next service. He then told me to call him after the septic company cleans the tank and he will run a jetser for $950, but he would give me a $15 discount.
I think it is rather rude and a bit dishonest for people to not divulge their total fees upfront, an of course we should know to ask. But the normal person wouldn't know the questions to ask until they are burnt once like this, and then there still could be costs for walking up stairs or charge another service call if they need to go somewhere to use the bathroom and come back. THAT ISN'T A QUESTION I WOULD THINK TO ASK.

This is an updated review.  I am still giving 5 stars for the service I received, but I was not able to get a contractors license number from them (it's not on website or invoice) and do not find them when I search the License Board website.  I had planned on having them bid two larger jobs I have coming up, but without knowing if they are licensed and insured, i would not be able to do that. I emailed them for that information a week ago and have not yet received a response.  This does not, however, in any way change the initial service and good work I received from Jaime.  If I get the information I need, I will update my review and will have them bid my jobs.


I am so happy to say I have found a plumber I can trust to do good work for a fair price and who is responsive.  Ben (owner) of Bayz Plumbing is experienced, prompt and professional. He gets right back to you to schedule a time, lets you know if he is running a few minutes late. He installed a new toilet for me: bought it, picked it up and installed it, removed the old one. Even anticipated I might want a self closing and had one on hand. He was right... I totally did want one but hadn't thought to inquire about it. That's the kind of small, thoughtful service that makes a good experience even better. Throughout the entire process, he was as tidy as could be, keeping the work space clean, taking care to cover his shoes for the carpet. Even his tool bag is tidy - a good sign in my book. Ben enjoys what he does and it's reflected in the quality of his work and customer service. Highly recommend.

It’s time you receive the exceptional plumbing services you deserve. Bud’s Plumbing & Repair Service is here for you 24/7 with the right solution. Know what to expect with our upfront pricing method, honest recommendations, and transparent way of doing business. Call us today at (812) 618-9638 for your free estimate (available during our regular business hours).
Every family will be faced with plumbing problems from time to time, but that does not mean that they must deal with those problems on their own. In fact, it is best if plumbing problems are dealt with by a professional plumber who has the skill and experience to leave your systems safe and functioning. Without the help of a licensed plumber, a homeowner may be saddled with a plumbing issue that they simply cannot overcome on their own. At Petri Plumbing, we are an experienced Manhattan plumber ready to help you and your family with all of your plumbing issues, take a look at what your neighbors are saying in our customer reviews.
Hello. You're making great decisions today. well done! I arrive with the product instructions downloaded, read and ready with a tool kit custom fit for your needs. Your accurate description prepares us for success! Contact me with any details or info you like. I strive for careful, clean work and great communication with you so I understand your vision and ultimate goal. See you soon! Philip
Called Mr. Rooter on 11 Dec to request technician to unclog our drain. Technician arrived I explained the kitchen sink, dishwasher and washing machine would not drain and had standing water. He quoted me 200.00 to unclog and I agreed. After about 15 minutes he provided me an update stating that I had a broken pipe under my house. I asked for a quote and he came back with 10,700. Since I was in the middle of planning my Mother's funeral and had company on the way I explained that a temporary fix would have to work for now and I would get back with him later on the broken pipe. I paid him 200.00 and he left. The sink had drained, but the dishwasher and washing machine still had standing water. I turned the sink on and it would not drain.

We have been around for nearly a century! Established in 1920, Bud’s Plumbing & Repair Service knows the exact needs of Evansville residents and commercial property managers. We know what products work best with certain properties, which solutions will give you the best value for your money, and what you can do to prevent the same problem from recurring.

For solutions to all your plumbing problems, big or small, look no further than ARS®/Rescue Rooter®. Whether it’s a simple fix like repairing a leaky faucet or something more extensive like installing a brand new high-efficiency water heater—or even responding to a plumbing emergency—your local plumbing expert will provide prompt attention, up-front estimates, and quality service. Professional and experienced, our On-Time Plumbers® are always at your service.
I have no problem paying for any service I receive but when Allied Reddi-Rooter came into my home and immediately tell me and them tell me it would cost me 350.00 for them to install a new Rheem water heater (his recommendation) that cost 409.00 I have a problem. If the cost is exactly how Home Advisor indicates then he’s charging 350.00an hour.  I did my homework checked with other plumbers and it. Would not take an hour to remove old and install the new water heater. Thank Goodness I did my research won’t be using their services and I will be letting others know what happen to me. Shame on you Allied

I have contacted neighborhood plumber and Rooter company to service my property. I was contacted by… I have contacted neighborhood plumber and Rooter company to service my property. I was contacted by Gary the technician all I could say he was very professional and gave me multiple solutions to my problem. He did solve my problem and I'm very very satisfied with his services and his company I highly recommend neighborhood plumber for any plumbing repairs. I'm especially thankful 2 Gary the technician for his services. Once again I highly recommend the company neighborhood plumber and Rooter. Read more

We have a 110 year-old house with some original and some poorly renovated plumbing, so we need a reliable plumber, and Ben Schoy, owner and operator of Bayz Plumbing Service is the man. We have used Ben at least 5 times over the past few years, first when he was with Nachman, then Mallard, and now on his own. When he was working for others we always asked for him, but being on his own is the best. When we have had leaks, he was here within the hour or first thing the following day. He always responds. Not only does he get the job done expertly and on time, but when we needed a new fixture (sink faucet, shower system) we found that we could trust him to pick out the simplest, best looking, and reliable one on his own, a huge advantage for busy people. The previous review is right on - he is clean, neat, and completely professional, but at the same time friendly and personable. If you have a leak,chances are good that he will have replacement parts in his van, in spite of being solo. Hopefully we will never need another plumber.

This is my first yelp review ever and my second one will be for American Home Sheild (AHS). AHS assigned Neighborhood Plumbing to fix my faucets in my kitchen and bathroom. Without even looking at the faucets the technician said problem was something else. They try to oversell you the work and leave a big mess for you to clean up. Made my faucets worst and when I tried to go thru AHS to have them come and fix the problem they both said they will not do it. SAVE YOUR $S AND DON'T USE Neighborhood Plumber & Rooter and AHS.


*$200 minimum purchase required. Valid at participating ARS® Network locations. Not valid for third party, new construction or commercial customers, with any other offers, discounts or prior sales. See service center for details. Coupon required at time of service. Void if copied or transferred and where prohibited. Any other use may constitute fraud. Cash value $.001. Offer expires 11/30/2018.

Plumbere Repair Co

×