I contacted Mr Rooter to give me an estimate on a new tankless water heater I was looking for. Trevor came out, and he was the nicest guy and we went over all the details and information, and he told me he would give me quotes on two different systems, and I never got the quote on the second system. Their office followed up a couple times, and i had to ask for the model number for the Rinnai they were going to use, and i got all of that. I got the estimate from Tracie Hawkins in their office and i responded back to her e mail, the same day, asking for them to give me another estimate with the same Rinnai Water heater that i had been quoted with from other installers, and she never responded. Its almost a month later and I still have not heard back. I recommend that you try other plumbers if your going to be doing a large project. This was a $6000 plus project, i would have thought they might have had a little more interest in getting the job.
They came out to my house and I was explaining the situation and said he would have to snake the bathroom toilet, but it would be $ 653.00 just to remove it. I removed it in 3 minutes.  Then I showed him both clean traps,  And again I am removing a little bit a rock from around the clean traps outside.  I paid them for the work preformed and was to have them scope the line the next day , no show , no call. Boooo Bad Service . 2nd Time

Rooter Plumbing Company


Nothing wears on homeowners like the idea of handling plumbing problems. From the water heater to sewer line, let Mr. Rooter Plumbing take the pressure off of you (and put it back in your shower lines). Our plumbers are the most recognized professionals in the world because we’re committed to amazing service and amazing results. In everything we do, our team makes sure your home’s plumbing issues are solved with the most effective and long-lasting solutions.

Tired of working with plumbers who show up late or do a haphazard job? Finding a dependable contractor doesn’t have to be difficult. At Rooter MD Plumbing & Heating our local Livonia, MI plumbing, heating and cooling technicians are committed to your safety, comfort, and peace of mind. When you work with us you can expect nothing short of exceptional service – from an accurate diagnosis to careful workmanship to personal attention throughout the service.
This is my first yelp review ever and my second one will be for American Home Sheild (AHS). AHS assigned Neighborhood Plumbing to fix my faucets in my kitchen and bathroom. Without even looking at the faucets the technician said problem was something else. They try to oversell you the work and leave a big mess for you to clean up. Made my faucets worst and when I tried to go thru AHS to have them come and fix the problem they both said they will not do it. SAVE YOUR $S AND DON'T USE Neighborhood Plumber & Rooter and AHS.
I was in Chicago helping my father move. His house was on the market and we were in a rush to sell and close on the house. The day of the open house the water heater started leaking all over the basement. We called and were pleasantly surprised to get one of the owners on the phone. Bob assured us they would be out fast. They got there a hour before the open house, had the basement dried out, and the water heater replaced before the first real estate agent walked through the door. Great job!
Started to install a toilet tank repair kit on a Saturday morning but ran into trouble with trying to remove rusted bolts. Called Mr. Rooter and had to pay $100 upfront to have a tech come to the house. Told me it would cost $700 dollars to fix the toilet. I didn't want to lose the first $100 so I agreed. He used the repair kit I bought at Home Depot, didn't subtract the cost from the bill, and they email you the receipt which is not itemized. Came home Tuesday and the toilet was leaking from the bolts that hold the tank to the bowl. Called at 2 PM and no return call the rest of the day. Called again at 4 AM Wednesday morning and waiting for someone to come back and fix it. Wish I had read the reviews here before I called them.

I think it is rather rude and a bit dishonest for people to not divulge their total fees upfront, an of course we should know to ask. But the normal person wouldn't know the questions to ask until they are burnt once like this, and then there still could be costs for walking up stairs or charge another service call if they need to go somewhere to use the bathroom and come back. THAT ISN'T A QUESTION I WOULD THINK TO ASK.
If there’s a plumbing problem in your home, Abacus Plumbing will fix it. Abacus plumbers are background-checked, highly trained, and state licensed; therefore, you’ll be getting a quality technician to service your home’s plumbing network. Abacus plumbers have years of experience repairing residential plumbing systems; there isn’t an issue they have not tackled, including:
To "fix" my leaky tub faucet he "accidentally" ripped it from the wall which required him to first cut a hole into my newly painted bedroom and reattach a pipe. At this point he "discovered" that the pipe was off center and would require either breaking the tile in my bathroom which would cost me $125 or redirecting the pipes to the correct position, costing me $175 - neither of which would be covered by my warranty. You can see the second picture where he has enlarged the hole AND BURNED A SPOT ON MY WALL!!!
Just had a great experience with Bayz Plumbing. They installed a gas line and a water line for our new range and refrigerator.  Benjamin was friendly, easy to talk to, came when he said he would, worked quickly and did a great job.  He even made an extra return trip when the appliance installers didn't have a fitting needed to finish the range hook-up. Highly recommend!!
Rick’s Plumbing has been a mainstay within New Haven and Fairfield Counties since 1992. As a premier local plumbing service, we have been around for the community to complete any type of job – big or small. We only hire skilled professional plumbers to complete each task for our customers, ensuring the highest level of service is achieved within the shortest time possible. Whether you are looking for plumbing service or heating service, we’ve got you covered.
For fast, dependable plumbing service every time, contact Rhino Rooter Plumbing, Southern California's most trusted plumbing company. Our highly trained and knowledgeable staff can handle all of your plumbing needs. Your professional Torrance Plumber is highly trained and available to assist with your plumbing or emergency plumbing needs. This includes everything from plumbing repair, drain de-clogging, leak repairs, sewer and trenchless serves, water-based appliances, gas lines, and other specialized jobs. With our Torrance plumbing company you will receive the highest level of customer service and only top of the line first rate products that are durable and will last for years to come.
As a plumbing agency serving San Francisco, we repair fixtures and hardware in homes and offices. Our repair services cover sinks, bathtubs, showers and toilets in residential as well as commercial facilities. Whether there’s a need to seal a crack in a basin or adjust the ballcock in a toilet tank, we are capable of getting the job done properly. Our plumbers also provide extended warranties on any parts and labor in the plumbing repair services. Water heaters can be expensive to replace, so count on us to fix minor and major problems in tank less unit.
The cherry on top, is that throughout this whole experience Gary has asked for and used a TON of my household supplies. From the two towels (one of which you can see in the first picture) he used as drop cloths, the windex he used to not burn the wood with his torch, my wire hanger he bent to measure the space and all of the paper towels, tissues and toilet paper he wiped his hands with. I mean ALL of my other contractors brought their own supplies, how unprepared and unprofessional are these people??!!
TLDR - My $75 American Home Warranty service turned into $200 of repairs when Gary ripped a leaky faucet from my wall and "discovered" that the pipe was misaligned. Like most other people here, I too had the misfortune of being forced to use Neighborhood Plumber due to my home warranty. My service man was Gary and he was very standoffish at first, thinking that I only had minor repairs - garbage disposal service, switching hot and cold faucets and a leaky tub faucet. For the record, he contacted America Home Shield while he was repairing my tub and said it took 30 minutes to reset the garbage disposal (2 minutes) and another 30 minutes to switch the hot and cold faucets (5 minutes) - I would never trust them to do my work again. Then Gary got real "chummy" when he saw an opportunity to make additional money. To "fix" my leaky tub faucet he "accidentally" ripped it from the wall which required him to first cut a hole into my newly painted bedroom and reattach a pipe. At this point he "discovered" that the pipe was off center and would require either breaking the tile in my bathroom which would cost me $125 or redirecting the pipes to the correct position, costing me $175 - neither of which would be covered by my warranty. You can see the second picture where he has enlarged the hole AND BURNED A SPOT ON MY WALL!!! Since I already didn't trust Gary, I called AHS to confirm that these would not be covered. While I am doing this, Gary is sitting there cursing at the people who made my house and trying to make me feel like he was on my side. "You really don't want to have pipe tension" "This is the first time in my 15 years that I have seen this" "90% of the time it is a simple fix" Since I am in for at least another $125 and I now don't have a working tub / a gaping hole and burn mark in my bedroom, I tell him to do it right and just repipe. At this point, he retracts (maybe seeing that it would be a lot more work for only $50) and says that we should really just break the tile. I just want the guy out of my house, so I give him the green light on the $125 fix. This "$125 job" takes AT MOST 2 minutes of him tapping away with a screw driver. Then, he asks me to help him move the pipe over with my bare hands while he uses the blow torch on the other side. I end up burning my hands and he fixes it in another 10 minutes. So $125 for 12 minutes - awesome. The cherry on top, is that throughout this whole experience Gary has asked for and used a TON of my household supplies. From the two towels (one of which you can see in the first picture) he used as drop cloths, the windex he used to not burn the wood with his torch, my wire hanger he bent to measure the space and all of the paper towels, tissues and toilet paper he wiped his hands with. I mean ALL of my other contractors brought their own supplies, how unprepared and unprofessional are these people??!! Finally, again trying to be chummy, he says that my upstairs toilet rocks a little and he would hate to see it break and spill sewage. While he can't fix it right now, he HIGHLY recommends that we get a single plumber as our go-to guy so that they can know the history of the home. Sorry Gary, you aren't going to be that guy.
"After calling Denise, Dan C. arrived within 30 min. (by 9:15 PM), diagnosed the problem and called Sean C., who arrived 30 min. I have dealt with Denise & Dan in the past. Sean, has the same attributes to address and complete the problems at hand. I dealt with Jason & Kevin, also. Your people have what it takes to address the plumbing Issues and do quality work, promptly. V.V. looks forward to you handing our Plumbing issues. A satisfied customer. Michael Lawlor, treasurer V.V. Condo Assn. Again, I want to stress their teamwork from Denise thru Dan, Kevin, and Sean."
Thank you for taking the time to review Mr. Rooter Plumbing. We apologize you are not satisfied with the service you received and we will make sure that a manager reaches out to you within the next 1-2 business days to discuss the concerns you have.  We sincerely hope that together we can figure out a better solution in the future, to achieve 100% customer satisfaction.
Headquartered in Collin County Texas, Crown Plumbing Service is a family owned and operated corporation that remains committed to old fashioned values of professionalism, dependability and affordability. We realize that regardless of the magnitude of your repair, when you need plumbing service, urgency, accuracy, and integrity are critical to the success of your repair.
Let the experts from Master Rooter Plumbing improve convenience, efficiency, and dependability of your residential or commercial plumbing components through top quality products, innovative technology, and exemplary job performance.  We take the work, worry, and mess out of the most difficult and damaging situations with prompt scheduling, punctual arrival, organized job sites, and 24/7 Emergency Plumbing Service throughout Boise, Eagle, Kuna, Meridian, Nampa, Caldwell, Twin Falls & Burley, ID.
Had my master bath toilet replaced, as I was told it may still have problems if repaired. The plumbers had to leave and go buy a new toilet and then come and instal it. The first quote was 540.00 to repair, or 977.00 to replace. Both were OUTRAGEOUS. After asking to talk to the manager, the instal price was 775.00. Still very high, but better. Would not recommend this company. At least its done.
Where to start...commission based work, which was fine at first. Owner contracts through several low rate property management firms at discounted rates, and then behind the scenes is scalping those rates even more. Even after theyve been agreed to and approved. Caught red handed lowering final price of completed jobs, at the technicians expense. Offers free estimates, and offers zero compensation to the technicians for said estimates, resulting in countless wasted hours not being paid a dime. Oh, and has wonderful online reviews, which the owner pays for. Probably with all the extra money he's stealing from his plumbers. Complete joke, biggest scam ever. Charge big and pay out small.
After homeowner wrote the negative review technician  attempted to contact the homeowner to discusss about the negative review. Since homeowner didn't not answer his phone, tech left a message asking "If he can call technician back to resolve this issue". Five minutes later homeowner is writing on yelp that now the technician is harassing him and he even posted the technician voicemail on yelp. Yelpers please look at the message posted by homeowner and see what part of the message is a harassment? We do our best to keep our customers happy but I guess we cannot please everyone. Read more
Not only do plumber apprentices have to complete their training and education to receive their licenses, they also are required to pass a criminal background check and carry liability insurance. Hiring just anybody can make you vulnerable to fraud since unlicensed plumbers might not know what they're doing or could pretend to fix something and end up charging you for the incomplete work.

Howard County Plumbing Service is a family owned and operated plumbing service company headquartered in Eldersburg, Maryland. We are a full service plumbing company with 25 years of experience and provide 24 hour Emergency Service Monday through Friday after 5pm. We limit our emergency service availability as we believe in the importance of quality time spent with our families. Our team is dedicated to providing our customers with prompt, courteous and professional service. Our goal is to build ongoing relationships with our customers by providing top notch service with the utmost respect for our customers and their homes/businesses. We aren't satisfied until our customers are satisfied.
I had Mr. Rooter come out in 2015 and replace a faucet on the exterior of my house.  Pierce County  requires outside faucets to have to have the anti-siphon faucet.  Scott the gentleman that did the repair not only grossly overcharged me for the service,  but used the wrong valve.  So the next year 2016 it started leaking again and I called and this time Wayne came out and you could see he was obviously frustrated over the poor workmanship from the previous repairperson.  He replaced it with the correct valve, only to have it start leaking as well.  Unfortunately May 2017, I ended up in the Harrison Medical Center with a ruptured gallbladder and additional medical issue, and forgot to call them with the news that second replacement valve was leaking.  So yesterday I called and spoke with a lady at the office, explained the situation, and she said they would come fix it with no problems, seeing as my medical situation.  SO, Ben shows up at 5:00 or a little before and informs me it is out of warranty and it would be almost $400 to replace the defective valve.  Two valves both around $400 each, and I kid you not it literally takes 10 minutes to do the job as everything is easy access.  Mr. Rooter you are not only no sympathetic to a persons situation, but you are running a total scam.  I understand the jobs are more than likely averaged out....but you should charge by the job, not the average.  As I know the gentleman is a professional, but does not deserve  to make $300 off me for a 10 minute job and I am estimating $50 or $60 for the valve at your cost.  So the repairperson knew I was mad, and frustrated so he call his boss Jonathan, and their "fair" offer was half price.  You as a company are ripping people off.  Especially the ones that live paycheck to paycheck and are disabled.  I cannot even fathom the elderly whom are a fixed income and something major  happens.  Now here is the kicker, we use you as out plumbing company for our apartments in Seattle....Well not anymore.  Folks I suggest you call around and shop around and do not use these folks.

plumbers must be asked directly what they charge hourly and if that is in addition to a service charge. The two are separate and I think they have gotten away with outrageous charges because of the potential of water damaging homeowner structures.   I had a plumber (not Home advisor) come and replace a part in my kitchen sink that was under warranty---the spray nozzle had been leaking...He charged me $85.00 for 15 minutes of work and I will never use Mr King again. 


Our goal is to be the No. 1 plumbing repair company. To keep our commitment to this goal, we strive to provide only the best to our customers when it comes to answering your calls, showing up on time, and providing a guaranteed price before we start. With Any Hour plumbing repair service, you can count on a fast and friendly experience from our highly trained plumbers.
My landlord sent this company over to the house and the plumber came in with a hand held snake.  He worked on the Drain for over an hour and could not clear it.  He left and we had to call another company that used a larger industrial snake.  Cleared my drain in 20 minutes.  I spent the whole morning at home yesterday and did not get my problem resolved and had to take the day off of work.  Such a bummer
As a plumbing agency serving San Francisco, we repair fixtures and hardware in homes and offices. Our repair services cover sinks, bathtubs, showers and toilets in residential as well as commercial facilities. Whether there’s a need to seal a crack in a basin or adjust the ballcock in a toilet tank, we are capable of getting the job done properly. Our plumbers also provide extended warranties on any parts and labor in the plumbing repair services. Water heaters can be expensive to replace, so count on us to fix minor and major problems in tank less unit.
11/21/2017 We greatly apologized that we were not able to keep our scheduled appointments with you. We would… We greatly apologized that we were not able to keep our scheduled appointments with you. We would love the opportunity to be able to rectify the situation. We would like to thank you for taking the time to speak to the manager who reached out to you yesterday regarding the situation. Hopefully, we can work with you toward a positive solution going forward. We appreciate the honest feedback, without it we cannot continue to grow and improve as a company. Read more
My plumbing experience was  to have the plumbing  disconnected under the sink so the counter top and new sink could be installed.  I thought the service  of $115 was high, but usually if there is an additional fees, it is usually rolled into the cost of repairs or labor.  This company also charged 3.75 % for putting it on a credit card, which was not mentioned until I received the invoice in the mail after paying on the phone.
My called them because my sewer was backed up. They came out and couldn’t clear it by rooting it (Which was successfully done by 2 previous companies in the past 5 years). He told me it would cost $595 (Outrageous). But that money would go towards trying to Water Jetting. $1000. Of course that didn’t work. Then I was told that money would go towards installing a clean out. $4500. After all was said and done they left a large hole in my front yard. Charged me for the first 2 procedures ($595 & $1000) and the $4500. Plus another $1200 that was added to the invoice unknown to us. So they want to charge us $7000 for a job that should of been done for around $250 if they were honest. I highly recommend NOT using Mr. Rooter Plumbing. Save yourself a lot of money and stress.
This company is a complete rip-off. Called them to rod out sewer line, they charged $317 and an hour later, my basement drain had completely backed up again even worse than it was. He told me there were tree roots in the line, understandable. There are 2 big trees in my front yard. He said he was only able to cut thru a little bit and that it was draining but slowly. He recommended hydro jetting which would cost another $1005 so altogether $1300. I had a clean out installed a few years ago for $1500. How does cleaning a line with a power washer cost almost the same as digging up my front yard, tearing out a bush, and installing new pvc? Will NEVER recommend this company to anyone.

My plumbing experience was  to have the plumbing  disconnected under the sink so the counter top and new sink could be installed.  I thought the service  of $115 was high, but usually if there is an additional fees, it is usually rolled into the cost of repairs or labor.  This company also charged 3.75 % for putting it on a credit card, which was not mentioned until I received the invoice in the mail after paying on the phone.
Local plumbers on the Handy platform have experience in fixing all the common (and uncommon) plumbing problems that plague homes. Whether you’ve got a water heater leaking, a clogged toilet, or a blocked drain, chances are that your plumber will have seen and dealt with a similar job before. When you use the Handy app or website, you’ll be connected to experienced plumbers who’ll know exactly what to do, no matter how big or small the job might be.

Good Morning and I do apologize that you are not satisfied with your service.  We would love to have the opportunity to rectify this situation as well as discuss with you what has happened.  In order to do so we need a little more information so we can look into this service.  Please give us a call at 425-226-4731 or you can email at [email protected]  We would need the location of the service to do some further investigation.


Leaks don't go away. They simply turn into bigger leaks. The difference between a small leak and a large leak is how much damage it does to your home or business. If you observe a leak in your faucet, tub, pipes or even connections with your dishwasher or other appliances, call us right away in order to avoid needles flooding. Most leaks generally need a simple re-piping or a seal replacement. In some cases we may have to repair a tear. But no matter what the nature of the repair is, we'll fix it fast.
A licensed plumber means the person completed the necessary education or training required to work as a professional tradesperson. Hiring a licensed plumbing service means the people working on your building are knowledgeable about water and gas pipes. If you use unlicensed workers, you run the risk of them damaging your home even further and endangering you by doing faulty work.

Plumber Repair Company

×