Thank you so much to Mr. Rooter Plumbing for your great service.  Ken, Jim and Vinny were amazing!!  A job that I have been dreading for a while became inevitable. They were super, very patient with my panic and anxiety, and did excellent work.  And as if that all wasn't enough...they did the job at considerably less cost than what I was expecting/dreading. They did the job for even less than what I was quoted for the work nearly 18 months ago from a competitor!  Thank you so much!
Friday a.m. we discovered a water line leak in the front yard, we called Service Line Warranties to fix it, sent a man with a shovel. He dug a huge hole, said we would need to cut down our 30 plus year old Oak to repair the leak??? Roots were in the way, and still would be, asked what we were supposed to do in the meantime, replied nothing we can do. Called Rescue Rooter next, they sent Gary Saturday. He dug another big hole by our meter and said they wouldn't work on old Quest lines. $5187.00 to replace water line, told them needed more opinions. Gary left, and didn't fill in the hole he dug, neither did SLW! Mr. Rooter sent Carlos out Sunday a.m. He said he would repair the line, hopefully before the rain. I thanked him, we had been without water since Friday a.m. Of course the rains came as he was still trying to locate the leak which he thought was directly under the tree. He should have left then, can't find water leaks in the rain.
I think it is rather rude and a bit dishonest for people to not divulge their total fees upfront, an of course we should know to ask. But the normal person wouldn't know the questions to ask until they are burnt once like this, and then there still could be costs for walking up stairs or charge another service call if they need to go somewhere to use the bathroom and come back. THAT ISN'T A QUESTION I WOULD THINK TO ASK.

Call Rocket Rooter Plumbing, LLC, today if you need to hire a professionally licensed septic tank pumping and drain cleaning company in Lake County. Our courteous and polite staff would be happy to assist you in any way that we can. Our knowledgeable experts can answer any questions that you may have about our wide variety of services. We can schedule your appointment today.
*Offer valid for one cable drain cleaning per household. Offer not available during holiday hours. Services must be scheduled during normal business hours (Monday – Sunday, 7am – 5pm). Accessible cleanout required. Offer applies to cable service only and excludes toilet auger or Scour Jet® drain services. Not valid on rain or storm drains. Additional services may be purchased at additional cost. Price of additional services will vary depending upon scope of work. Free estimates are provided prior to initiating work. Valid for residential customers only at participating ARS® Network locations. Not valid with any other offers, discounts or prior sales. Coupon required at time of service. Void where prohibited. No cash value. Offer expires 11/30/2018.
If you’re experiencing an issue with a toilet, drain, pipe, water heater, or septic system, contact Master Rooter Plumbing for reliable plumbing repair. Our emergency plumbers are available 24/7. Our staff is highly trained with extensive product knowledge. We’ll arrive promptly with the latest repair equipment, and never leave a messy work-site. Contact us for emergency plumbing repair in Boise, Eagle, Kuna, Meridian, Nampa, Caldwell, Twin Falls & Burley, ID, or to schedule maintenance.
A plumber’s reputation depends on your satisfaction. As a result, any plumbing service professionals you book through Handy will take their responsibility to you very seriously. They will want to turn up on time, bring the right equipment and get the job done as professionally as possible. That way, they know you’ll leave them a good review and they’ll get more work! To give you further peace of mind, every plumbing repair done on the Handy platform is backed by the Handy Happiness Guarantee. This means that, in the unlikely event that you’re unsatisfied, Handy will work hard to make things right.
Hi Ginger, We're sorry you had this experience with a plumber in our network. Have you left the review for the company? We encourage homeowners to share their experiences so others have an honest idea of the company they are hiring. If you would like to speak with a rep regarding your concerns please reach out to [email protected] If you have a review you would like to submit please send it to [email protected] or visit this link: http://www.homeadvisor.com/write-a-review/. -HASupport
Since I am in for at least another $125 and I now don't have a working tub / a gaping hole and burn mark in my bedroom, I tell him to do it right and just repipe. At this point, he retracts (maybe seeing that it would be a lot more work for only $50) and says that we should really just break the tile. I just want the guy out of my house, so I give him the green light on the $125 fix. This "$125 job" takes AT MOST 2 minutes of him tapping away with a screw driver. Then, he asks me to help him move the pipe over with my bare hands while he uses the blow torch on the other side. I end up burning my hands and he fixes it in another 10 minutes. So $125 for 12 minutes - awesome.
Water was POURING out of my backyard faucet. Turning off the water to the house was the only way to stop it. I called several other plumbers, who were too busy. Ben was able to come within 30 minutes. It was a pleasure doing business with him from start to finish. He was very knowledgeabe, courteous and professional. He explained everything thoroughly and even diagnosed another problem I didn't realize I had. Getting that fixed will prevent a much bigger problem and bill in the future. He understands and cares about the big picture, not just one issue, and not just the money. He's prompt, professional, honest, caring, kind, knowedgeable and totally worth 5 stars.
This is my first yelp review ever and my second one will be for American Home Sheild (AHS). AHS assigned Neighborhood Plumbing to fix my faucets in my kitchen and bathroom. Without even looking at the faucets the technician said problem was something else. They try to oversell you the work and leave a big mess for you to clean up. Made my faucets worst and when I tried to go thru AHS to have them come and fix the problem they both said they will not do it. SAVE YOUR $S AND DON'T USE Neighborhood Plumber & Rooter and AHS.
When water doesn’t stay where it’s supposed to, our Duncanville water damage restoration crews are at-the-ready to handle flooded basements, broken pipes, overflowing tubs and toilets, heavy rains, sewer line backups and other water issues. Roto-Rooter’s IICRC certified water cleanup professionals are available 24 hours a day, 365 days a year and will respond quickly to minimize damage to your property.
When you book an affordable plumber, whether it's to fix a broken boiler or to unclog a drain, you want to know they're skilled enough for the task at hand. Nothing is worse than sending an amateur with a wrench to look at your pipes. Odds are, there will be more damage than when they started. All plumbers on the Handy platform are vetted, verified, and background checked way before they arrive at your home, so you can be sure that they're the right person for the job. 
Our washer overflowed and we called Mr. Rooter in for help. After inspecting our clean out and going up on the roof and inspecting shafts from kitchen and bathroom, we were told we had a pipe collapsed in 3 places under the slab of our house. Estimated job would be well over 20,000. Paid in 173.00 that day. He indicated he would be back for final estimate. We have never seen him again. We called local plumber, Staas Plumbing to come in. After thorough investigation, he determined there was no collapsed pipe! Blockage repair cost less than 150.00. Don't ever use Mr. Rooter!!!
They advertising 24/7 service, when I called on Sunday February 11 2018, I was told Sunday service was not available. I even called twice to be sure I heard the correct information. Again I was informed no service on Sunday. I mentioned their advertising said 24/7 service. I was told no service on Sunday. I asked what 24/7 meant and did not get an answer. I am Advantage Plan member but this made not difference. This is a complete waste of money. Don't buy the Advantage Plan. This company is a complete fraud.

Rooter Plumbing

×