I had an outside drain plugged up and called Mr. Rooter on a Friday afternoon and they scheduled a service tech the following morning.  Ryan showed up on time, took a look at the issue (tree roots as I suspected) and provided an estimate before starting any work.  Ryan was courteous, professional, and knowledgeable. He took his time to make sure the roots were thoroughly cleaned out which I appreciated.


I had a problem with my hot water heater. I called the local franchisee of MR. Rooter. My first mistake was that I didn't check the reviews. With a lot of bad reviews I would have known better and stayed away. That was my fault. I blame myself. 2 people came out to repair my water heater. I don't know why they would send 2 people but I should have realized that something was wrong. I showed them the water heater and within 10 seconds they started with "your water heater is old and it's not worth repairing"... Wait a second. I called for a repair and now they are trying to sell me a new water heater. They never even bothered to look at the heater or try to determine what's the matter. They never bothered to bend down and light it or try and do anything. They saw that it was 1 year past the warranted date and then went into selling mode.
It sure can get cold in Denver, and the last thing you want is a water heater issue causing you to take cold showers. You can crank up the hot water with our help. From repairs to expansions, we easily handle all your water heater needs. We can also provide safety enhancement services. Contact us to find out how we can ensure your water heater is up to any job. It’s time to put your days of cold showers in the rearview mirror.
I just had my pipe under the sink unclogged  and new pipes put in $600.00, then they flushed out the pipe from under the sink to the outside pipe $700.00, Total of $1.600.00, I thought that the price was high, I got the plumber from Home Advisors, not sure they had to do all they did but they said I needed the work done.  The same evening hike using the dishwasher I had a leak in one of the pipes they put in, they came back the next day to fix it. Don't know if I will use them again.. They were K&D kitchens.
Thank you for taking the time to review Mr. Rooter Plumbing. We apologize you are not satisfied with the service you received and we will make sure that a manager reaches out to you within the next 1-2 business days to discuss the concerns you have.  We sincerely hope that together we can figure out a better solution in the future, to achieve 100% customer satisfaction.
*$200 minimum purchase required. Valid at participating ARS® Network locations. Not valid for third party, new construction or commercial customers, with any other offers, discounts or prior sales. See service center for details. Coupon required at time of service. Void if copied or transferred and where prohibited. Any other use may constitute fraud. Cash value $.001. Offer expires 11/30/2018.

Plumbere Repair Co

×