Think that by calling for plumbing services you will have to clean up after the work is done? Not when you work with us! At Bud’s Plumbing & Repair Service, our uniformed plumbers arrive at your door with shoe covers and are conscious of the cleanliness of the work area. In fact, once the job is done, you won’t be able to tell we were even there! That’s how clean we leave your property. There is no mess for you to clean up, so you can get back to your normal routine without hassle.
Thank you for taking the time to review Mr. Rooter Plumbing. We apologize you are not satisfied with the service you received and we will make sure that a manager reaches out to you within the next 1-2 business days to discuss the concerns you have.  We sincerely hope that together we can figure out a better solution in the future, to achieve 100% customer satisfaction.
I contacted Mr Rooter to give me an estimate on a new tankless water heater I was looking for.  Trevor came out, and he was the nicest guy and we went over all the details and information, and he told me he would give me quotes on two different systems, and I never got the quote on the second system.  Their office followed up a couple times, and i had to ask for the model number for the Rinnai they were going to use, and i got all of that.   I got the estimate from Tracie Hawkins in their office and i responded back to her e mail, the same day, asking for them to give me another estimate with the same Rinnai Water heater that i had been quoted with from other installers, and she never responded.  Its almost a month later and I still have not heard back.  I recommend that you try other plumbers if your going to be doing a large project.  This was a $6000 plus project, i would have thought they might have had a little more interest in getting the job.
This business does not give any indication of prices over the phone and say they do not "charge by the hour, but by the job". It turns out they have a price list that is fixed for types of jobs, but they won't even give you those prices over the phone. They charge $100 for the call out, although they say it's not a call out fee, but just to protect themselves from no shows. BUT, if you don't accept their quote to do the job, they charge you the $100 anyway. Sounds like a call out fee to me. And since you can't get any indication of what the job will cost before they come out, you're kind of stuck with it even if the quote is ridiculous. Their rates are way over what you would expect for the job. We paid $348 to unblock a drain, a job that took between 60 and 90 minutes. I won't be calling them again.
JAG PLUMBING PRODUCTS is very pleased to partner JAG PLUMBING PRODUCTS is very pleased to partner with BRIGGS Plumbing Products USA to act as the direct distributor of the prestigious BRIGGS and Sayco Brand line of Repair Parts. This 2-pack of Toilet tank flappers are the exact replacement required to fix your BRIGGS Toilet. JAG PLUMBING PRODUCTS strives ...  More + Product Details Close
Thank you for taking the time to review Mr. Rooter Plumbing. We apologize you are not satisfied with the service you received and we will make sure that a manager reaches out to you within the next 1-2 business days to discuss the concerns you have.  We sincerely hope that together we can figure out a better solution in the future, to achieve 100% customer satisfaction.
This information is not intended as an offer to sell, or the solicitation of an offer to buy, a franchise. It is for information purposes only. Read More Currently, the following states regulate the offer and sale of franchises: California, Hawaii, Illinois, Indiana, Maryland, Michigan, Minnesota, New York, North Dakota, Oregon, Rhode Island, South Dakota, Virginia, Washington, and Wisconsin. If you are a resident of or want to locate a franchise in one of these states, we will not offer you a franchise unless and until we have complied with applicable pre-sale registration and disclosure requirements in your state. Read Less Mr. Rooter is a registered trademark of Mr. Rooter LLC Copyright © 2017 Mr. Rooter, All rights reserved. All Mr. Rooter Plumbing Franchise Locations Are Independently Owned And Operated.

Thank you for taking the time to review Mr. Rooter Plumbing. We apologize you are not satisfied with the service you received and we will make sure that a manager reaches out to you within the next 1-2 business days to discuss the concerns you have.  We sincerely hope that together we can figure out a better solution in the future, to achieve 100% customer satisfaction.


It was a bad experience with Mr. Rooter Plumbing of Las Vegas. Over the phone, I was quoted $79 to fix a clogged kitchen sink. The plumber was scheduled to arrive between 3-5pm so I took off work two hours early. Kenneth arrived at the door at 4:30pm and the price switched to $225 which was a total rip off. I told the plumber I was not happy but he didn't seem to care. He said "go ahead and write a bad review" so here it is. Needless to say I will never use nor recommend Mr. Rooter.
Mr. Rooter® Plumbing is the go-to plumber for homeowners across the country. Why? Our plumbing contractors provide courteous, friendly, affordable, and effective residential plumbing services. We take our mission to exceed our customers’ expectations seriously! From on-time arrivals to licensed and certified plumbing experts, we make sure homeowners are getting the very best plumbing services. You can have total peace of mind and confidence when you call on us! We stand behind our work and go the extra mile to get the job done quickly so you can get back to enjoying your home.
After homeowner wrote the negative review technician  attempted to contact the homeowner to discusss about the negative review. Since homeowner didn't not answer his phone, tech left a message asking "If he can call technician back to resolve this issue". Five minutes later homeowner is writing on yelp that now the technician is harassing him and he even posted the technician voicemail on yelp. Yelpers please look at the message posted by homeowner and see what part of the message is a harassment? We do our best to keep our customers happy but I guess we cannot please everyone. Read more
*Purchase and installation of new water heater required. Valid at participating ARS® Network locations. Not valid for third party, new construction or commercial customers, with any other offers, discounts or prior sales. See service center for details. Coupon required at time of service. Void if copied or transferred and where prohibited. Any other use may constitute fraud. Cash value $.001. Offer expires 11/30/2018.
My called them because my sewer was backed up. They came out and couldn’t clear it by rooting it (Which was successfully done by 2 previous companies in the past 5 years). He told me it would cost $595 (Outrageous). But that money would go towards trying to Water Jetting. $1000. Of course that didn’t work. Then I was told that money would go towards installing a clean out. $4500. After all was said and done they left a large hole in my front yard. Charged me for the first 2 procedures ($595 & $1000) and the $4500. Plus another $1200 that was added to the invoice unknown to us. So they want to charge us $7000 for a job that should of been done for around $250 if they were honest. I highly recommend NOT using Mr. Rooter Plumbing. Save yourself a lot of money and stress.

They were called in by American Home Shield, and they wouldn't come for 2 day.  When they finally came out they refused to do the work because it was "too clogged, and there was water in the sink". They gave a 250 dollar quote saying AHS wouldn't cover this type of repair.  We had AHS send a different plumber and the new plumber was able to get the sink unclogged (we also put baking soda/vinegar down the sink which seemed to help things)

You count on your evaporative cooler to reduce temperatures in your home by as much as 40 degrees. When your evaporative cooler stops working, you can end up with a hot home and a miserable family on your hands. Fortunately, our Denver plumbing service can come out and fix your evaporative cooler. Our skilled technicians can also provide maintenance and even winterize your evaporative cooler so it will be ready when spring rolls around. If you depend on an evaporative cooler to cool your Denver home, you also need to depend on JD’s Plumbing Service. Our technicians will make sure your home stays comfortable all spring and summer long.
Local plumbers on the Handy platform have experience in fixing all the common (and uncommon) plumbing problems that plague homes. Whether you’ve got a water heater leaking, a clogged toilet, or a blocked drain, chances are that your plumber will have seen and dealt with a similar job before. When you use the Handy app or website, you’ll be connected to experienced plumbers who’ll know exactly what to do, no matter how big or small the job might be.
I call them October 16 because there was water around my house and inside it went through the slab, they said it was going to be 200 so gave them my credit card information, the guy came and shut off the water from where the meter is. Then he said he was coming back the next day to see where the leakage was. October 17 he came and checked the water pressure and said we had a leakage and it was going to be 5500 to replace 65 ft of water line, but we wanted just whatever was close to the house so he said it will be 3300 for 35 ft of water line. He asked for a credit card and I told him that I was going to give him one because the one you used the day before wasnt going to have enough credit but he said I could use the one I already had because the card wasnt going to get charge. That it was only a formality for him to be able to start working the next day. So the same day I checked my credit card statement and they had charge me with 1100.
They did come out on Easter Sunday for an emergency blockage (house full of people) but I should have asked how much. Charged $498 to clear 25 feet of sewer line, which I was told was flat rate whether it was ten feet or a hundred feet. No mention of emergency service. At least they came within a few hours and got the job done. Here’s a hint- if you have an older system and have visitors from the city make sure you know what they are flushing!
I called them out to take a look at our kitchen sink. When they arrived I explained what issues we were having and the technician said it would be an easy fix and should only take about 20 minutes. I asked how much and he told me it would be $391.00. I told him that I thought that was exorbitant and he said that, "I don't set the prices, I just go by what our system says." I called the office and asked for a manager and explained the same thing to him. He even seemed surprised by the price but then he asked someone else and they confirmed the same price. I explained to him that I thought the price was way too high for 20-30 minutes of work. He then asked me how do I know it will only take that long. I explained to him that even I knew it was only a clogged drain and that his technician told me that's how long it would take.
You can count on our analysis of your home’s plumbing, air conditioning & electrical problems as well as our recommendations for installation, and maintenance. We provide state-of-the-art equipment, so all jobs are performed professionally and efficiently. To schedule an appointment with some of the best Houston area plumbers, electricians or air conditioning repair and installation experts, call 713-766-3605713-766-3605.
When water doesn’t stay where it’s supposed to, our Duncanville water damage restoration crews are at-the-ready to handle flooded basements, broken pipes, overflowing tubs and toilets, heavy rains, sewer line backups and other water issues. Roto-Rooter’s IICRC certified water cleanup professionals are available 24 hours a day, 365 days a year and will respond quickly to minimize damage to your property.

I had an outside drain plugged up and called Mr. Rooter on a Friday afternoon and they scheduled a service tech the following morning. Ryan showed up on time, took a look at the issue (tree roots as I suspected) and provided an estimate before starting any work. Ryan was courteous, professional, and knowledgeable. He took his time to make sure the roots were thoroughly cleaned out which I appreciated. I would not hesitate to use Ryan and Mr. Rooter again for any future plumbing projects.


I called John, of JD’s Plumbing on a Saturday afternoon, after the hot-water pipe under the bathroom sink blew-out. John was able to contact his tech, Jimmy, who came right out, at the end of his day and fixed the pipe just in time for our guests to arrive and for Jimmy to get to his grandfather’s birthday dinner! He did not have to come out – his...

No matter what your plumbing needs, you can count on Benjamin Franklin Plumbing® to provide you with quality professional plumbing services. No job is too big or too small - from the leaky toilet, to the bursting sewer pipe in the front yard - we fix it all!  Whether you need new plumbing equipment installed or existing equipment repaired, we’re here to help.  We offer a full range of plumbing services, including installation, repair or replacement.
×