We discovered a clogged drain that affected our home as well as our rental unit on the first floor. After reading the positive Yelp reviews and Diamond Certified labeling, I contacted Ace Plumbing, who offered to send a plumber almost immediately. Instead, we scheduled an early morning appointment the next day, Ace arrived at the agreed time and promptly diagnosed where the drain was clogged. After just an hour, our problem was resolved! Very professional service and a very positive experience.
Whenever you make a large purchase, you always request a receipt, right? Well, you will want a written warranty for any work or repairs done to the plumbing in your house. You want someone that's doing major maintenance or repair work on your house or commercial building to stand by his or her labor. Before you hire a plumber, ask him or her if they offer written warranties.
My landlord sent this company over to the house and the plumber came in with a hand held snake.  He worked on the Drain for over an hour and could not clear it.  He left and we had to call another company that used a larger industrial snake.  Cleared my drain in 20 minutes.  I spent the whole morning at home yesterday and did not get my problem resolved and had to take the day off of work.  Such a bummer
Abacus’ plumbers are also experts at sewer & pipe repairs, shower & tub repairs/installations, kitchen & bath faucet repair/installations, sink repairs/installation, plumbing inspections, water filtration, water softening, garbage disposal repair/installation, toilet repair/replacement, drain cleaning with drain camera inspections, leak detection/repair, plumbing repair/installation and back flow prevention for all Houston Texas homes & commercial business properties. Need an annual Plumbing Inspection on all your home’s plumbing systems? Ask about the Abacus CLUB. The CLUB membership will give you the peace of mind that your plumbing system is working at top efficiency. Our licensed plumbers will conduct an inspection of your home to look for and fix any potential plumbing problems. 
Benjamin Franklin Plumbing Duncanville is the punctual plumber. We are part of a national network of conscientious, courteous, highly competent plumbing repair specialists. And while you’ll be seeing our trucks and hearing our radio ads coast-to-coast, all Benjamin Franklin Plumbing businesses are locally owned and operated by people who live in your community.

Not all plumbing companies can guarantee up-front pricing, superior workmanship and parts, licensed and insured plumbing contractors, and courteous support from uniformed professionals. Whether you are in need of drain cleaning or would like to schedule a plumbing inspection for your home, Mr. Rooter's plumbing services can handle it all! Our skilled plumbers are knowledgeable and equipped with the latest tools needed to achieve optimal results. Give us a call at (855) 982-2028, or request a job estimate online.
JAG PLUMBING PRODUCTS is very pleased to partner JAG PLUMBING PRODUCTS is very pleased to partner with BRIGGS Plumbing Products USA to act as the direct distributor of the prestigious BRIGGS and Sayco Brand line of Repair Parts. This 2-pack of Toilet tank flappers are the exact replacement required to fix your BRIGGS Toilet. JAG PLUMBING PRODUCTS strives ...  More + Product Details Close
Neighborhood Plumber & Rooter is awesome! I had a leaking water heater and submitted a claim to my home warranty service in the morning. A few hours later, Gary called and said he was in the area and could come by, but I was already at work. We made a tentative plan for him to come by in the afternoon if his schedule permitted, which fortunately it did. He was able to fix the problem with no issues. What impressed me most was Gary's professionalism and friendliness. I felt like he went out of his way to accommodate us even under short notice. He is the definition of customer service and I think I've found our go to plumber. If you're looking for friendly and honest service, make sure you give Gary at Neighborhood Plumber & Rooter a call. I even recommended him to our NextDoor community.
Whenever you make a large purchase, you always request a receipt, right? Well, you will want a written warranty for any work or repairs done to the plumbing in your house. You want someone that's doing major maintenance or repair work on your house or commercial building to stand by his or her labor. Before you hire a plumber, ask him or her if they offer written warranties.
Our 14 year old water heater took a tank on Monday - Mr. Mohammad Bagheri and his co worker came out the next day and gave us an estimate. After dealing with our insurance we called Mohammad this morning (Thursday) to see if he could get us in and he said he'd be here this afternoon. Mohammad and his co worker saved our family! We were truly miserable without hot water. They squeezed us into their already busy day and showed up at 630pm in Marysville the exact time they had said in the morning. We were so grateful they squeezed us in and got us a new tank! They drove all the way from Seattle to Marysville! They had the whole thing installed and working within an hour and a half. Thanks so much Mohammad! Definitely will use and recommend again! Also prices were competitive and better than other companies. Great service.

Anyway, Mr. Rooter did the work relatively quickly (it took them longer than they thought due to difficult soil), and their folks were friendly. Everythings better now in drain-town. If Mr. Rooter's price was not 2-3x what it should have been my review would be much better. I feel like (and I guess this is the way some plumbers work) that they charged what they could, not really what it should cost (with profit, of course).

Homeowners in and around Boise, ID count on Master Rooter Plumbing for superior, home plumbing solutions. We’re a full-service plumbing company with expert contractors that are available 24 hours a day to assist you. We offer a range of plumbing services, including pipe cleaning, pumping service, septic system installation and maintenance, grease trap cleaning, water heaters installation and service, and water softener system installation and repair. Call 208-955-8533 today to request a plumber.

“In short, it was discovered that the PRV had failed, resulting in the water pressure inside the house becoming too high. As a result, our water heater began to leak, and, in turn, fail. Charles and Bobby were the Techs that came out and replaced the PRV and water heater. While here, they made an adjustment to the water lines, supply and return, to the water heater, which has a recirculating pump on it. All in all, wonderful! My go-to plumbers.”


I called BL Plumbing when a small leak started coming out of my shower. They responded quickly and Billy arrived in the afternoon. He diagnosed the problem and proposed a solution including cost. I approved and he went straight to work. Within the hour, the problem was resolved. Billy recommended work that was needed to reduce water pressure for the entire house. I approved the work including cost and Billy had that problem fixed quickly and efficiently. A small leak in the pipe below the shower led to a much needed home improvement. As we finished, Billy and I discussed potential future work and issues regarding maintenance concerning the overall projects completed that day. The entire process was a very positive experience.
I chatted online with this company about the problem with pressure of water in my house and then talked to a representative over the phone. When the arrangement for a plumber was done, I expressly asked the representative on costs of the plumber's visit and received an answer that "the initial estimation and assessment of the situation" is free of charge. When the plumber arrived at my house, he immediately asked for $180 for looking at the pipes. I consider this company's approach misleading the public. It is disrespectful to lie right in the beginning to a customer and waste their time. I will avoid this company.
 CON'T FROM COMMENTS EARLIER.  However,  the  installation took less than 3/4/ hour and was a basic regulator with no other function.  Looking up the price afterwards, invoice did not list type or price, it appears that it would have cost me around $60 for the regulator and another $15 or so for the additional supplies necessary to install it and it was really a rather simple job with easy access.    Given that, it seems that $300 for less that  an hours worth of on site work,  company says it does not include commute time in its prices, is a little high.  While flat rate quotes are nice, they must take into consideration situations where the work load differs depending on the circumstances.  Therefore, unless you are at the upper end of the harder work needed than the average job. it can be argued that my estimated price of $300 for labor was more than a little high.  Maybe I am wrong since I have not used their services for years and  am not knowledgeable of the costs of equipment and professional labor today.  
This is an updated review.  I am still giving 5 stars for the service I received, but I was not able to get a contractors license number from them (it's not on website or invoice) and do not find them when I search the License Board website.  I had planned on having them bid two larger jobs I have coming up, but without knowing if they are licensed and insured, i would not be able to do that. I emailed them for that information a week ago and have not yet received a response.  This does not, however, in any way change the initial service and good work I received from Jaime.  If I get the information I need, I will update my review and will have them bid my jobs.

Thank you for taking the time to provide us with your feedback. We will have a manager reach out to you to discuss what happened. We want to sincerely apologize for the issues with your appointments. We greatly value our customer service and will work diligently to ensure a similar situation does not occur again in the future. While we understand that we, as a company, have faltered, we are appreciative of the opportunity to learn and grow as a company. Read more
Now, my personal rant.  Listening to their male centric misogynistic phone hold advertising is disgusting.  Even though my husband handled this issue, I'm a trades woman and am skilled in construction and know more than average.  Why Mr. Rooter doesn't supply their plumbers with a screw extractor or the skills required to simply remove a stripped screw is beyond me... Why the company can't provide a simple scoping of the line without an upsell is frustrating.  We will not recommend their services or use them in the future.
Every family will be faced with plumbing problems from time to time, but that does not mean that they must deal with those problems on their own. In fact, it is best if plumbing problems are dealt with by a professional plumber who has the skill and experience to leave your systems safe and functioning. Without the help of a licensed plumber, a homeowner may be saddled with a plumbing issue that they simply cannot overcome on their own. At Petri Plumbing, we are an experienced Manhattan plumber ready to help you and your family with all of your plumbing issues, take a look at what your neighbors are saying in our customer reviews.
Mr. Mohammad Bagheri from Mr. Rooter stopped by to assist in replacing a bunch of old valves around the unit. He had a fantastic attitude and was courteous and worked fast alongside his partner. I greatly appreciated him breaking down the cost for each individual part to ensure I knew what I was paying for, and walking me through the areas of work to inspect their workmanship.
Thank you for taking the time to review Mr. Rooter Plumbing. We apologize you are not satisfied with the service you received and we will make sure that a manager reaches out to you within the next 1-2 business days to discuss the concerns you have.  We sincerely hope that together we can figure out a better solution in the future, to achieve 100% customer satisfaction.
We called Mr. Rooter because our water wasn't draining properly and a neighbor said that we needed a new grinder/sewage pump. We told them that we needed a 2 HP pump and they said ok but we had to pay half of the $2350 bill first. Unfortunately we were too trusting by paying the full bill instead. A guy came out with an industrial/commercial pump instead of residential. The plumber worked a full day trying to install it although it was obviously wrong because wiring was different. He finally gave up and called 3 other guys who came to help him for another few hrs. Finally the guy said he needed his supervisor to come because he was good with electronics. The next evening the supervisor came to tell us the store they bought it from had made the mistake but they could make it work with a $2500 control box! When he was told absolutely not he said there was nothing else they could do.
I had an outside drain plugged up and called Mr. Rooter on a Friday afternoon and they scheduled a service tech the following morning.  Ryan showed up on time, took a look at the issue (tree roots as I suspected) and provided an estimate before starting any work.  Ryan was courteous, professional, and knowledgeable. He took his time to make sure the roots were thoroughly cleaned out which I appreciated.
Thank you for taking the time to review Mr. Rooter Plumbing. We apologize you are not satisfied with the service you received and we will make sure that a manager reaches out to you within the next 1-2 business days to discuss the concerns you have.  We sincerely hope that together we can figure out a better solution in the future, to achieve 100% customer satisfaction.
You’re busy, and your time is valuable. So having to wait on any service contractor is simply unacceptable. Your complete satisfaction with our plumbing repairs and plumbers is 100% guaranteed. Benjamin Franklin’s on-time guarantee is one of the best in the country and since our plumbers are highly trained, experienced and skilled, your needs and expectations are always met and exceeded.
Had my master bath toilet replaced, as I was told it may still have problems if repaired. The plumbers had to leave and go buy a new toilet and then come and instal it. The first quote was 540.00 to repair, or 977.00 to replace. Both were OUTRAGEOUS. After asking to talk to the manager, the instal price was 775.00. Still very high, but better. Would not recommend this company. At least its done.
Never fear, Benjamin Franklin Plumbing Duncanville is here for you. No matter what your emergency plumbing needs may be, our Duncanville plumbers are trained to swiftly and efficiently handle a wide variety of emergency plumbing repairs. Don’t hesitate to pick up the phone if you feel that you have an emergency plumbing situation on your hands. We’ll be waiting to come to the rescue.
I had a problem with my hot water heater. I called the local franchisee of MR. Rooter. My first mistake was that I didn't check the reviews. With a lot of bad reviews I would have known better and stayed away. That was my fault. I blame myself. 2 people came out to repair my water heater. I don't know why they would send 2 people but I should have realized that something was wrong. I showed them the water heater and within 10 seconds they started with "your water heater is old and it's not worth repairing"... Wait a second. I called for a repair and now they are trying to sell me a new water heater. They never even bothered to look at the heater or try to determine what's the matter. They never bothered to bend down and light it or try and do anything. They saw that it was 1 year past the warranted date and then went into selling mode.
Still the leading plumbers in the city of D’Ville! You can count on us to help with any emergency your having at your house or office building. Give us a call today. We offer free estimates always. We look forward to servicing all customers for this coming Summer 2018. Please add us on Facebook or contact us with any issue your having. Thank you for making us #1 in the city. We will continue to offer great service to all.
toilets work off of siphon.more correctly it's the timely transfer of water from the tank to the bowl through the ports that starts the siphon and carrys the solids and water downstream,thus completing a flush.i also live in florida and due to lots of hard water everywhere can tell you that most likely the toilets are full of deposits and need to be replaced or are of poor quality.all of the toilets from home depot are trash i would suggest getting one from the factory or from a plumbing supply house.DO NOT GET A 1.28gpf...1.6gpf is still legal
×