Like most other people here, I too had the misfortune of being forced to use Neighborhood Plumber due to my home warranty. My service man was Gary and he was very standoffish at first, thinking that I only had minor repairs - garbage disposal service, switching hot and cold faucets and a leaky tub faucet. For the record, he contacted America Home Shield while he was repairing my tub and said it took 30 minutes to reset the garbage disposal (2 minutes) and another 30 minutes to switch the hot and cold faucets (5 minutes) - I would never trust them to do my work again. Then Gary got real "chummy" when he saw an opportunity to make additional money.
Mr. Rooter is a locally owned & family operated plumbing company in Seattle, WA. All of our staff is highly trained and experienced to handle any and all of your plumbing, sewer and drain cleaning needs, from the friendly and helpful operators to the licensed & professional plumbers, you can count on the team at Mr. Rooter. Whether you are experiencing a residential or commercial issue, anything from a complex task of re-piping to the common toilet repair need, you can rest assured that our technicians are your local experts in getting your problem resolved right the first time. Plumbing problems? No problem. Call Mr. Rooter now for fast, friendly & professional service you can count on.
I have no problem paying for any service I receive but when Allied Reddi-Rooter came into my home and immediately tell me and them tell me it would cost me 350.00 for them to install a new Rheem water heater (his recommendation) that cost 409.00 I have a problem. If the cost is exactly how Home Advisor indicates then he’s charging 350.00an hour.  I did my homework checked with other plumbers and it. Would not take an hour to remove old and install the new water heater. Thank Goodness I did my research won’t be using their services and I will be letting others know what happen to me. Shame on you Allied

Thank you for taking the time to review Mr. Rooter Plumbing. We apologize you are not satisfied with the service you received and we will make sure that a manager reaches out to you within the next 1-2 business days to discuss the concerns you have.  We sincerely hope that together we can figure out a better solution in the future, to achieve 100% customer satisfaction.
10/10/2017 Thank you for your feedback, without it we cannot continue to grow and improve.  At Mr. Rooter… Thank you for your feedback, without it we cannot continue to grow and improve.  At Mr. Rooter Plumbing we strive for 100% customer satisfaction. We would like to look into this a little bit more and if possible would like to get the service address location so we can rectify the situation.  You can email us at [email protected] We look forward to hearing from you soon in regards to this matter. Read more
Don’t flush floss, tampons, or even so-called “flushable” wipes. They don’t break down like toilet paper does and can come back to haunt you later. “Toilets are more water-efficient now than they were 20 years ago, so there sometimes isn’t enough volume in the flush to force debris down,” says Marcin Wroblewski, president of ExpressRooter Plumbing in Toronto. “An object will get lodged in the trap and cause blockage when waste builds up days later.”
They did come out on Easter Sunday for an emergency blockage (house full of people) but I should have asked how much. Charged $498 to clear 25 feet of sewer line, which I was told was flat rate whether it was ten feet or a hundred feet. No mention of emergency service. At least they came within a few hours and got the job done. Here’s a hint- if you have an older system and have visitors from the city make sure you know what they are flushing!
"After calling Denise, Dan C. arrived within 30 min. (by 9:15 PM), diagnosed the problem and called Sean C., who arrived 30 min. I have dealt with Denise & Dan in the past. Sean, has the same attributes to address and complete the problems at hand. I dealt with Jason & Kevin, also. Your people have what it takes to address the plumbing Issues and do quality work, promptly. V.V. looks forward to you handing our Plumbing issues. A satisfied customer. Michael Lawlor, treasurer V.V. Condo Assn. Again, I want to stress their teamwork from Denise thru Dan, Kevin, and Sean."

Water heaters are tasked with heating the water that passes through the pipes to every shower, tub, and sink. These heaters are also supposed to heat water for the washing machine and dishwasher. These units can hold up for a long time, but may begin to cause problems over time. When the heater does not heat water properly all the time, leaks, or makes odd noises, homeowners will know that there is a problem. A water heater that begins to leak could start flooding the house at any moment. A water heater that makes odd sounds could be under pressure and about to burst. In each of these cases, it could be dangerous for the homeowner, and only a licensed Manhattan plumber can fix the problem or replace the water heater altogether.
Call them out to unstop a kitchen sink drain. First tech arrived, ran a snake machine thru the clean out, said he needed someone else to come out with a water pressure machine, so we waited for them to show up after his other job was done. When he did show up all the man did was put the water hose into the cleanout, flush out the pipe, then they gave me a bill for 583.62. I do not ever recommend using this company, they will rip you off, needless to I'm fighting the bill. Please don't fall victim to this place, pick another plumbing company. No place on earth charges 583.62 for flushing out a drain pipe. This company is cheating and extorting money from its customers.
No matter what your plumbing needs, you can count on Benjamin Franklin Plumbing® to provide you with quality professional plumbing services. No job is too big or too small - from the leaky toilet, to the bursting sewer pipe in the front yard - we fix it all!  Whether you need new plumbing equipment installed or existing equipment repaired, we’re here to help.  We offer a full range of plumbing services, including installation, repair or replacement.
Since I already didn't trust Gary, I called AHS to confirm that these would not be covered. While I am doing this, Gary is sitting there cursing at the people who made my house and trying to make me feel like he was on my side. "You really don't want to have pipe tension" "This is the first time in my 15 years that I have seen this" "90% of the time it is a simple fix"
"We just moved to a new house and Luke did an amazing job installing our home entertainment system. We thought we had a simple TV mounting project, but Luke was able to connect all our equipment (some of which was a bit outdated) so we have one seamless audio/visual system. Plus he was able to fix some errors that Comcast had made and willing to jump in and work on a few other small projects I needed done before the holidays. His price was reasonable and in the week since he performed the work I've had 2 people knowledgeble in contracting or wiring compliment the quality of his work."
×