Good Morning and I do apologize that you are not satisfied with your service.  We would love to have the opportunity to rectify this situation as well as discuss with you what has happened.  In order to do so we need a little more information so we can look into this service.  Please give us a call at 425-226-4731 or you can email at [email protected]  We would need the location of the service to do some further investigation.
Yesterday and today for the most part of my day's been frustrating I had 2 different plumbing companies who came in and they said it was not possible to do the repairs through the warranty company needless to say I requested one more time a different company this time that dispatched neighborhood plumber. I was contacted by Gary upon his arrival I realized this gentleman been at my house before. I explain the situation and then he said OK, for a while I did not hear him say anything about half hour later he came up to me, he stated that it was done. to my surprise he proved me that it was really done! I have to state this this guy he knows what he's doing. I wish the other 2 Companies would have witnessed him doing the job, when they told me it was impossible. On the note I would like to state my thankfulness to Gary from neighborhood Plumber. He is the best!
I had a problem with my hot water heater. I called the local franchisee of MR. Rooter. My first mistake was that I didn't check the reviews. With a lot of bad reviews I would have known better and stayed away. That was my fault. I blame myself. 2 people came out to repair my water heater. I don't know why they would send 2 people but I should have realized that something was wrong. I showed them the water heater and within 10 seconds they started with "your water heater is old and it's not worth repairing"... Wait a second. I called for a repair and now they are trying to sell me a new water heater. They never even bothered to look at the heater or try to determine what's the matter. They never bothered to bend down and light it or try and do anything. They saw that it was 1 year past the warranted date and then went into selling mode.

"After calling Denise, Dan C. arrived within 30 min. (by 9:15 PM), diagnosed the problem and called Sean C., who arrived 30 min. I have dealt with Denise & Dan in the past. Sean, has the same attributes to address and complete the problems at hand. I dealt with Jason & Kevin, also. Your people have what it takes to address the plumbing Issues and do quality work, promptly. V.V. looks forward to you handing our Plumbing issues. A satisfied customer. Michael Lawlor, treasurer V.V. Condo Assn. Again, I want to stress their teamwork from Denise thru Dan, Kevin, and Sean."


How do you know a company cares about the quality of their work? They stand behind it - that's how. At Benjamin Franklin Plumbing, the warranties and guarantees are industry leading because of our experienced technicians and the high quality parts we use. Our technicians are friendly, clean, polite, drug-free and experienced--and our techniques are state-of-the-art, guaranteed!
Another way to avoid a service call from your plumber is to make sure the outside faucets are turned off in the winter and make sure you disconnect the outside hoses. You need to shut the water off from the inside. Then, open the valve on the outside to let the water that’s in there drain out—you switch both of them to the opposite direction so one is always closed and one is always open. We have to fix tons of these in the spring mostly because people leave their outside hoses connected and they freeze up. The repair could cost $100-$200 or more. Another tip would be if you’re going away for any length of time, like on vacation, turn off your water. If on any of those days the temperature drops below freezing, have someone check in on your house. I’ve been called to homes where the family returned from vacation, and there was water flooding out from the front door.
Did you know that more people in Mobile, Baldwin and Washington County depend on Roto-Rooter than any other company for residential plumbing, commercial plumbing, septic tank cleaning and drain cleaning services? Homeowners and businesses across the Alabama Gulf Coast have come to trust Roto-Rooter for their plumbing, septic tank and drain cleaning needs.

Water was POURING out of my backyard faucet. Turning off the water to the house was the only way to stop it. I called several other plumbers, who were too busy. Ben was able to come within 30 minutes. It was a pleasure doing business with him from start to finish. He was very knowledgeabe, courteous and professional. He explained everything thoroughly and even diagnosed another problem I didn't realize I had. Getting that fixed will prevent a much bigger problem and bill in the future. He understands and cares about the big picture, not just one issue, and not just the money. He's prompt, professional, honest, caring, kind, knowedgeable and totally worth 5 stars.


I have no problem paying for any service I receive but when Allied Reddi-Rooter came into my home and immediately tell me and them tell me it would cost me 350.00 for them to install a new Rheem water heater (his recommendation) that cost 409.00 I have a problem. If the cost is exactly how Home Advisor indicates then he’s charging 350.00an hour.  I did my homework checked with other plumbers and it. Would not take an hour to remove old and install the new water heater. Thank Goodness I did my research won’t be using their services and I will be letting others know what happen to me. Shame on you Allied
My landlord sent this company over to the house and the plumber came in with a hand held snake.  He worked on the Drain for over an hour and could not clear it.  He left and we had to call another company that used a larger industrial snake.  Cleared my drain in 20 minutes.  I spent the whole morning at home yesterday and did not get my problem resolved and had to take the day off of work.  Such a bummer

What impressed me most was Gary's professionalism and friendliness.  I felt like he went out of his way to accommodate us even under short notice.  He is the definition of customer service and I think I've found our go to plumber.  If you're looking for friendly and honest service, make sure you give Gary at Neighborhood Plumber & Rooter a call.  I even recommended him to our NextDoor community.

A representative came to my home because of sewer problem. He told me they don't do septic tanks and that's the problem then tried to charge me $498 for a visit which took only one hour. He only ran the line, but was unable to fix the problem. After I threaten to report them to the Better Business Council, he reduced the fee to $198. Then, he told me to get a membership which we be $298 and I can get 15% off next service. He then told me to call him after the septic company cleans the tank and he will run a jetser for $950, but he would give me a $15 discount.

They came out to my house and I was explaining the situation and said he would have to snake the bathroom toilet, but it would be $ 653.00 just to remove it. I removed it in 3 minutes. Then I showed him both clean traps, And again I am removing a little bit a rock from around the clean traps outside. I paid them for the work preformed and was to have them scope the line the next day , no show , no call. Boooo Bad Service . 2nd Time
Our plumbing repair contractors are always available to provide for your needs. We are adept at repairing plumbing fixtures and appliances. In addition, our team has the skill necessary to conduct extensive work on water and sewer lines. No matter the scale of the task, our plumbers can achieve all of your needs and goals. From hydro jetting and sewer clearing to relining sewer and water lines, you can count on Rocket Rooter Plumbing, LLC. We're the company locals trust for plumbing service, drain cleaning, and septic tank pumping in Lake County, FL.
Hi Ginger, We're sorry you had this experience with a plumber in our network. Have you left the review for the company? We encourage homeowners to share their experiences so others have an honest idea of the company they are hiring. If you would like to speak with a rep regarding your concerns please reach out to [email protected] If you have a review you would like to submit please send it to [email protected] or visit this link: http://www.homeadvisor.com/write-a-review/. -HASupport

The Handy customer service team is online 24 hours a day, 7 days a week. If you have any concerns either before, during, or after your job, someone will be in contact with you to help make things right. No matter how big or small your job is, we’re confident that you’ll be satisfied by the affordable plumbers on the Handy platform. When you book local plumbing services through Handy, you’re in charge of when the work gets done. And should your situation change, you can always cancel or reschedule your appointment with at least to 24 hours’ notice.
I have no problem paying for any service I receive but when Allied Reddi-Rooter came into my home and immediately tell me and them tell me it would cost me 350.00 for them to install a new Rheem water heater (his recommendation) that cost 409.00 I have a problem. If the cost is exactly how Home Advisor indicates then he’s charging 350.00an hour.  I did my homework checked with other plumbers and it. Would not take an hour to remove old and install the new water heater. Thank Goodness I did my research won’t be using their services and I will be letting others know what happen to me. Shame on you Allied
"After calling Denise, Dan C. arrived within 30 min. (by 9:15 PM), diagnosed the problem and called Sean C., who arrived 30 min. I have dealt with Denise & Dan in the past. Sean, has the same attributes to address and complete the problems at hand. I dealt with Jason & Kevin, also. Your people have what it takes to address the plumbing Issues and do quality work, promptly. V.V. looks forward to you handing our Plumbing issues. A satisfied customer. Michael Lawlor, treasurer V.V. Condo Assn. Again, I want to stress their teamwork from Denise thru Dan, Kevin, and Sean."
Wow- see everything and moment they service about creating an RELATIONSHIP. With that means 10 STAR service. Harry replaced our water heater unit Condo in Woodland Hills. With that came best metals, piping, tightening, everything needed to pass inspection- that it did. Must share the inspector was amazed use of brass pipes areas that inspection didn't call for. This way in 10 years or so when water heater needs replacement- piping would last and of course be safe. Note Neighborhood Plumber & Rooter did the paperwork and foot work for the inspection. Note to Condo owners know your LOT number. Yes even in a Condo ! Actually serve on the HOA Executive Board forwarding his business card for the whole Complex. That's how good this Company is.....

We discovered a clogged drain that affected our home as well as our rental unit on the first floor. After reading the positive Yelp reviews and Diamond Certified labeling, I contacted Ace Plumbing, who offered to send a plumber almost immediately. Instead, we scheduled an early morning appointment the next day, Ace arrived at the agreed time and promptly diagnosed where the drain was clogged. After just an hour, our problem was resolved! Very professional service and a very positive experience.


Gogo Rooter also offers plenty of ways to save money – book online and save 10%, and be sure take a look at our coupons page to save even more! As a trusted plumber in San Jose, Gogo Rooter looks forward to helping you out with all your plumbing related needs and problems. Broken faucets, clogged pipes, slow drains, or unflushable toilets are no match for our team of experts. Call us today to schedule your appointment and learn more about how we can flush your problems away!\
We deeply apologize that your quote was not followed up on. We value you as a customer and want to be able to provide help with any information needed, and we are very disappointed that this did not happen to your satisfaction. We will have a manager reach out to you to discuss what happened and rectify the situation. We appreciate the honest feedback and will work to better our service in the future. Read more
Sometimes a faucet leak can be stopped by replacing the rubber washer at the end of a faucet stem or cartridge.  This is a more common repair on older fixtures when things were built to last and designed to be able to be maintained.  Other times the whole stem or cartridge needs replacement or the bibb seat deeper back into the fixture needs replacement.  That leads to matching up the right components and often times making a trip to the hardware store or plumbing supply house necessary due to the many varieties, makes and models of faucets.  My advice is to make sure your Plumber has faucet repair kit on their truck before having them come out to assess the issue.

Plumbing Service

×