If there’s a plumbing problem in your home, Abacus Plumbing will fix it. Abacus plumbers are background-checked, highly trained, and state licensed; therefore, you’ll be getting a quality technician to service your home’s plumbing network. Abacus plumbers have years of experience repairing residential plumbing systems; there isn’t an issue they have not tackled, including:
Where to start...commission based work, which was fine at first. Owner contracts through several low rate property management firms at discounted rates, and then behind the scenes is scalping those rates even more. Even after theyve been agreed to and approved. Caught red handed lowering final price of completed jobs, at the technicians expense. Offers free estimates, and offers zero compensation to the technicians for said estimates, resulting in countless wasted hours not being paid a dime. Oh, and has wonderful online reviews, which the owner pays for. Probably with all the extra money he's stealing from his plumbers. Complete joke, biggest scam ever. Charge big and pay out small.
This is a rip-off company! I called them because my sewer pipe from my house was clogged and running slowly. When I called I asked what their rates were and was told that I would be given a price on-site at no cost. Okay, so when the guy arrives without even looking at the problem he said it would cost between $2 and 3 thousand. I told him to get back into his truck and leave. Then he said he could do it for $1800. Again I told him to leave, he then said he could do it for $1000 because he wanted to have a good business relationship with us. I went to Home Depot and rented an industrial powered drain cleaner (snake) for $50 and fix the problem within an hour.
Friday a.m. we discovered a water line leak in the front yard, we called Service Line Warranties to fix it, sent a man with a shovel. He dug a huge hole, said we would need to cut down our 30 plus year old Oak to repair the leak??? Roots were in the way, and still would be, asked what we were supposed to do in the meantime, replied nothing we can do. Called Rescue Rooter next, they sent Gary Saturday. He dug another big hole by our meter and said they wouldn't work on old Quest lines. $5187.00 to replace water line, told them needed more opinions. Gary left, and didn't fill in the hole he dug, neither did SLW! Mr. Rooter sent Carlos out Sunday a.m. He said he would repair the line, hopefully before the rain. I thanked him, we had been without water since Friday a.m. Of course the rains came as he was still trying to locate the leak which he thought was directly under the tree. He should have left then, can't find water leaks in the rain.
Leaks in your sprinkler system aren’t just annoying. They prevent your system from properly watering your lawn. Our Denver technicians are trained to locate and repair leaks quickly and efficiently. We also fix defective sprinkler heads, clogs, and other issues. In addition, we can winterize your sprinkler system so you won’t have to worry about any problems when the new season starts. With our help, you can have the most beautiful lawn on the block. We are pleased with the role we play in keeping Denver beautiful.
My Mom is in her eightys. I called a plumber in Aug 2012, replaced the McDonnell/Miller LWCO low water cut off 47/2 $675.. Same plumber was called Jan 8,2013 back. He trouble shoot the problem and replaced the same unit, yet I still have the problem. After the heat come on for about 15 mins/ goes off.the pipes connecting to the MM LOCO the vibrating starts, shakes, and makes a loud noise. The boiler is steam, I know it's old. Do I call the same plumber or call someone differently?

Water was POURING out of my backyard faucet. Turning off the water to the house was the only way to stop it. I called several other plumbers, who were too busy. Ben was able to come within 30 minutes. It was a pleasure doing business with him from start to finish. He was very knowledgeabe, courteous and professional. He explained everything thoroughly and even diagnosed another problem I didn't realize I had. Getting that fixed will prevent a much bigger problem and bill in the future. He understands and cares about the big picture, not just one issue, and not just the money. He's prompt, professional, honest, caring, kind, knowedgeable and totally worth 5 stars.
They advertising 24/7 service, when I called on Sunday February 11 2018, I was told Sunday service was not available. I even called twice to be sure I heard the correct information. Again I was informed no service on Sunday. I mentioned their advertising said 24/7 service. I was told no service on Sunday. I asked what 24/7 meant and did not get an answer. I am Advantage Plan member but this made not difference. This is a complete waste of money. Don't buy the Advantage Plan. This company is a complete fraud.
Thank you for taking the time to review Mr. Rooter Plumbing. We apologize you are not satisfied with the service you received and we will make sure that a manager reaches out to you within the next 1-2 business days to discuss the concerns you have.  We sincerely hope that together we can figure out a better solution in the future, to achieve 100% customer satisfaction.

Friday a.m. we discovered a water line leak in the front yard, we called Service Line Warranties to fix it, sent a man with a shovel. He dug a huge hole, said we would need to cut down our 30 plus year old Oak to repair the leak??? Roots were in the way, and still would be, asked what we were supposed to do in the meantime, replied nothing we can do. Called Rescue Rooter next, they sent Gary Saturday. He dug another big hole by our meter and said they wouldn't work on old Quest lines. $5187.00 to replace water line, told them needed more opinions. Gary left, and didn't fill in the hole he dug, neither did SLW! Mr. Rooter sent Carlos out Sunday a.m. He said he would repair the line, hopefully before the rain. I thanked him, we had been without water since Friday a.m. Of course the rains came as he was still trying to locate the leak which he thought was directly under the tree. He should have left then, can't find water leaks in the rain.
I had an outside drain plugged up and called Mr. Rooter on a Friday afternoon and they scheduled a service tech the following morning.  Ryan showed up on time, took a look at the issue (tree roots as I suspected) and provided an estimate before starting any work.  Ryan was courteous, professional, and knowledgeable. He took his time to make sure the roots were thoroughly cleaned out which I appreciated.

I had sewer back up problem and called Mr. Rooter on Sunday. One George arrived at scheduled time. Explained about snaking and hydro jetting. Scheduled service for Monday noon as it was already dark. George called and came ahead of schedule at around 10.40AM. Tried Hydro-jetting as well as snaking. Removed lots and lots of roots, but still could not open up the drain. His supervisor came and located the blockage which was very close to the city sewer line. Actually, the sewer line belongs to the county and he was not able to give an accurate estimate until he calls the county office and finds out their regulations etc. But, he did mention that couple of large trees need to be cut down, need to dig down and replace the broken (not sure how it was concluded, experience may be - will give him benefit of doubt) clay pipes with PVC and the cost will easily run upwards of 10K!!

*Offer valid for one cable drain cleaning per household. Offer not available during holiday hours. Services must be scheduled during normal business hours (Monday – Sunday, 7am – 5pm). Accessible cleanout required. Offer applies to cable service only and excludes toilet auger or Scour Jet® drain services. Not valid on rain or storm drains. Additional services may be purchased at additional cost. Price of additional services will vary depending upon scope of work. Free estimates are provided prior to initiating work. Valid for residential customers only at participating ARS® Network locations. Not valid with any other offers, discounts or prior sales. Coupon required at time of service. Void where prohibited. No cash value. Offer expires 11/30/2018.


Called for mainline sewer clean out and once they got there they started the upsell. Ran snake down the line, said it was to laden with roots needed to use the hydro jet at an increased price. Then after that they ran a camera down and said the line was crushed had to dig up section and replace the damaged portion. After almost 2 days they then say the section they thought was bad is now prepared but another 37 feet needed to be repaired... They could recline at a cost of 250.00 per foot... Needless to say, told them to hit the road... Stay away from these franchise crooks.
Howard County Plumbing Service is a family owned and operated plumbing service company headquartered in Eldersburg, Maryland. We are a full service plumbing company with 25 years of experience and provide 24 hour Emergency Service Monday through Friday after 5pm. We limit our emergency service availability as we believe in the importance of quality time spent with our families. Our team is dedicated to providing our customers with prompt, courteous and professional service. Our goal is to build ongoing relationships with our customers by providing top notch service with the utmost respect for our customers and their homes/businesses. We aren't satisfied until our customers are satisfied.
B&L Plumbing Service, Inc. offers a variety of residential and commercial plumbing services in the Kansas City metro area. We are a family owned and operated business and have been satisfying our customers since 1998. At B&L Plumbing, we go above and beyond to take care of our customers and are always ready to take care of any problem that you may have with your plumbing systems. We know your time is valuable. That is why when you call, we will arrive when you need us with a skilled service technician and a well stocked truck ready to troubleshoot, and repair your plumbing problem on the spot.
Headquartered in Collin County Texas, Crown Plumbing Service is a family owned and operated corporation that remains committed to old fashioned values of professionalism, dependability and affordability. We realize that regardless of the magnitude of your repair, when you need plumbing service, urgency, accuracy, and integrity are critical to the success of your repair.
We have been around for nearly a century! Established in 1920, Bud’s Plumbing & Repair Service knows the exact needs of Evansville residents and commercial property managers. We know what products work best with certain properties, which solutions will give you the best value for your money, and what you can do to prevent the same problem from recurring.

Your plumbing service call will begin with a thorough examination of the trouble; then our technician will spend time explaining the problem and outlining your repair options. Our experts will help you evaluate your choices and make the one that’s right for you. We offer you an in-depth review of products and repair techniques so you can make informed decisions on your plumbing needs.
×