How do you know a company cares about the quality of their work? They stand behind it - that's how. At Benjamin Franklin Plumbing, the warranties and guarantees are industry leading because of our experienced technicians and the high quality parts we use. Our technicians are friendly, clean, polite, drug-free and experienced--and our techniques are state-of-the-art, guaranteed!

Our preschool was in a bind with a clogged toilet and our typical plumber was busy so we took a chance with mr. rooter. They charged us 3 times what we typically pay, screwed the toilet bolts too tight and broke the flange but didn't notice at the time. For a month, we had a slow leak that finally became apparent and when we asked them to come back out, they admitted that the last technician broke the flange but "now this was a bigger problem that will need the floor torn up to fix, would you like a quote to fix it?" No thank you, I would not like an overpriced estimate to fix the mistake you previously made. Somehow, O'neil plumbing pulled through again without tearing the floor up to fix this mistake made by Mr. Rooter. Never again
Update - I received an apology and gave the company a second chance. The team sent out were friendly, timely and knowledgeable. Called for what may or may not have been a minor job. Appointment made for the following day. It was then rescheduled. Another appointment made and again I received a call seeking to reschedule whilst I was at home waiting for them to appear. Although I'm a stay at home Mom I still don't appreciate waiting around for hours when I could be out doing something fun with my sons. Especially as this was the second time and there was no apology. Not impressed in the slightest. Shoddy service of the highest
For the past 30+ years, BEST Plumbing Service of Cincinnati has served the area by providing the highest quality plumbing repairs and installations throughout the entire area. Our Cincinnati plumbing company, based in Loveland, takes pride in being a family-owned and locally-operated business. Whether your sewer lines, water lines, faucets, drains or toilets need servicing, our team is equipped with the best knowledge and experience to get the issues fixed fast and quick. Our licensed and experienced plumbers are always on standby when duty calls.
Call them out to unstop a kitchen sink drain. First tech arrived, ran a snake machine thru the clean out, said he needed someone else to come out with a water pressure machine, so we waited for them to show up after his other job was done. When he did show up all the man did was put the water hose into the cleanout, flush out the pipe, then they gave me a bill for 583.62. I do not ever recommend using this company, they will rip you off, needless to I'm fighting the bill. Please don't fall victim to this place, pick another plumbing company. No place on earth charges 583.62 for flushing out a drain pipe. This company is cheating and extorting money from its customers.
I had sewer back up problem and called Mr. Rooter on Sunday. One George arrived at scheduled time. Explained about snaking and hydro jetting. Scheduled service for Monday noon as it was already dark. George called and came ahead of schedule at around 10.40AM. Tried Hydro-jetting as well as snaking. Removed lots and lots of roots, but still could not open up the drain. His supervisor came and located the blockage which was very close to the city sewer line. Actually, the sewer line belongs to the county and he was not able to give an accurate estimate until he calls the county office and finds out their regulations etc. But, he did mention that couple of large trees need to be cut down, need to dig down and replace the broken (not sure how it was concluded, experience may be - will give him benefit of doubt) clay pipes with PVC and the cost will easily run upwards of 10K!!
Since I already didn't trust Gary, I called AHS to confirm that these would not be covered. While I am doing this, Gary is sitting there cursing at the people who made my house and trying to make me feel like he was on my side. "You really don't want to have pipe tension" "This is the first time in my 15 years that I have seen this" "90% of the time it is a simple fix"
I am in town to help my sister who just had a heart valve replaced and was returning home. She needed a plumber to fix her shower, cold water only, no hot. After days of calling around I found Mr. Rooter. They were able to send people, Dale and Dennis, out right away. They were great!!! Informed me of what was going on, gave a fair estimate in spite of some additional problems kept to it and took care of the problem. They were nice, personable, left everything clean and were downright professional. Use them!!!!!
I have no problem paying for any service I receive but when Allied Reddi-Rooter came into my home and immediately tell me and them tell me it would cost me 350.00 for them to install a new Rheem water heater (his recommendation) that cost 409.00 I have a problem. If the cost is exactly how Home Advisor indicates then he’s charging 350.00an hour.  I did my homework checked with other plumbers and it. Would not take an hour to remove old and install the new water heater. Thank Goodness I did my research won’t be using their services and I will be letting others know what happen to me. Shame on you Allied
Not all plumbing companies can guarantee up-front pricing, superior workmanship and parts, licensed and insured plumbing contractors, and courteous support from uniformed professionals. Whether you are in need of drain cleaning or would like to schedule a plumbing inspection for your home, Mr. Rooter's plumbing services can handle it all! Our skilled plumbers are knowledgeable and equipped with the latest tools needed to achieve optimal results. Give us a call at (855) 982-2028, or request a job estimate online.

For the past 30+ years, BEST Plumbing Service of Cincinnati has served the area by providing the highest quality plumbing repairs and installations throughout the entire area. Our Cincinnati plumbing company, based in Loveland, takes pride in being a family-owned and locally-operated business. Whether your sewer lines, water lines, faucets, drains or toilets need servicing, our team is equipped with the best knowledge and experience to get the issues fixed fast and quick. Our licensed and experienced plumbers are always on standby when duty calls.
I had Mr. Rooter come out in 2015 and replace a faucet on the exterior of my house.  Pierce County  requires outside faucets to have to have the anti-siphon faucet.  Scott the gentleman that did the repair not only grossly overcharged me for the service,  but used the wrong valve.  So the next year 2016 it started leaking again and I called and this time Wayne came out and you could see he was obviously frustrated over the poor workmanship from the previous repairperson.  He replaced it with the correct valve, only to have it start leaking as well.  Unfortunately May 2017, I ended up in the Harrison Medical Center with a ruptured gallbladder and additional medical issue, and forgot to call them with the news that second replacement valve was leaking.  So yesterday I called and spoke with a lady at the office, explained the situation, and she said they would come fix it with no problems, seeing as my medical situation.  SO, Ben shows up at 5:00 or a little before and informs me it is out of warranty and it would be almost $400 to replace the defective valve.  Two valves both around $400 each, and I kid you not it literally takes 10 minutes to do the job as everything is easy access.  Mr. Rooter you are not only no sympathetic to a persons situation, but you are running a total scam.  I understand the jobs are more than likely averaged out....but you should charge by the job, not the average.  As I know the gentleman is a professional, but does not deserve  to make $300 off me for a 10 minute job and I am estimating $50 or $60 for the valve at your cost.  So the repairperson knew I was mad, and frustrated so he call his boss Jonathan, and their "fair" offer was half price.  You as a company are ripping people off.  Especially the ones that live paycheck to paycheck and are disabled.  I cannot even fathom the elderly whom are a fixed income and something major  happens.  Now here is the kicker, we use you as out plumbing company for our apartments in Seattle....Well not anymore.  Folks I suggest you call around and shop around and do not use these folks.
I just had my pipe under the sink unclogged  and new pipes put in $600.00, then they flushed out the pipe from under the sink to the outside pipe $700.00, Total of $1.600.00, I thought that the price was high, I got the plumber from Home Advisors, not sure they had to do all they did but they said I needed the work done.  The same evening hike using the dishwasher I had a leak in one of the pipes they put in, they came back the next day to fix it. Don't know if I will use them again.. They were K&D kitchens.
“Aaron C from Mike Counsil Plumbing came last week to fix a leaky sink. It was great working with Aaron who is extremely knowledgeable and courteous. After fixing the sink I told him about a problem we have had with the dishwasher for two years. Every time we ran the dishwasher we had trouble with water leaking from the dishwasher overflow and going into the granite. After examining the system, he found the water from the dishwasher had to go through a 90-degree turn and changed it to a 130-degree turn, thus allowing an easier flow. We have not had the problem since. His expertise was greatly appreciated. I highly recommend Mike Counsil Plumbing and have taken several of the cards to give to friends.”

I am so happy to say I have found a plumber I can trust to do good work for a fair price and who is responsive.  Ben (owner) of Bayz Plumbing is experienced, prompt and professional. He gets right back to you to schedule a time, lets you know if he is running a few minutes late. He installed a new toilet for me: bought it, picked it up and installed it, removed the old one. Even anticipated I might want a self closing and had one on hand. He was right... I totally did want one but hadn't thought to inquire about it. That's the kind of small, thoughtful service that makes a good experience even better. Throughout the entire process, he was as tidy as could be, keeping the work space clean, taking care to cover his shoes for the carpet. Even his tool bag is tidy - a good sign in my book. Ben enjoys what he does and it's reflected in the quality of his work and customer service. Highly recommend.
11/21/2017 We greatly apologized that we were not able to keep our scheduled appointments with you. We would… We greatly apologized that we were not able to keep our scheduled appointments with you. We would love the opportunity to be able to rectify the situation. We would like to thank you for taking the time to speak to the manager who reached out to you yesterday regarding the situation. Hopefully, we can work with you toward a positive solution going forward. We appreciate the honest feedback, without it we cannot continue to grow and improve as a company. Read more
Our washer overflowed and we called Mr. Rooter in for help. After inspecting our clean out and going up on the roof and inspecting shafts from kitchen and bathroom, we were told we had a pipe collapsed in 3 places under the slab of our house. Estimated job would be well over 20,000. Paid in 173.00 that day. He indicated he would be back for final estimate. We have never seen him again. We called local plumber, Staas Plumbing to come in. After thorough investigation, he determined there was no collapsed pipe! Blockage repair cost less than 150.00. Don't ever use Mr. Rooter!!!
This is an updated review. I am still giving 5 stars for the service I received, but I was not able to get a contractors license number from them (it's not on website or invoice) and do not find them when I search the License Board website. I had planned on having them bid two larger jobs I have coming up, but without knowing if they are licensed and insured, i would not be able to do that. I emailed them for that information a week ago and have not yet received a response. This does not, however, in any way change the initial service and good work I received from Jaime. If I get the information I need, I will update my review and will have them bid my jobs.
We partner with a third party ad network to either display advertising on our Web site or to manage our advertising on other sites. Our ad network partner uses cookies and Web beacons to collect non-personally identifiable information about your activities on this and other Web sites to provide you targeted advertising based upon your interests. If you wish to not have this information used for the purpose of serving you targeted ads, you may opt-out by clicking here. Please note this does not opt you out of being served advertising. You will continue to receive generic ads.

After going through another company who didn't know much about residential water heaters and basically scammed us I decided to call Bayz plumbing and I wish I called them first.  We called on a weekday during 6 or 7 pm and left a message and Benjamin called us back within minutes after leaving a message.  I told him what our problem was with our heater (Kept having to turn the water heater off and on as the hot water kept turning off all the time and after awhile there was no hot water at all) and he helped us over the phone.  Benjamin came over the next day to look at our Rheem water heater and let us know exactly what was going on and told us to call the company to order the necessary parts.  As soon as the parts came in we had Benjamin come back over to install everything (my husband and I didn't want to try and attempt and possibly fail so why not hire the professional) and he did it so fast! He gave us helpful information so it wouldn't happen again.  I can honestly say that Benjamin at Bayz plumbing was very helpful with useful information and knew exactly what he was talking about! I will recommend Benjamin at Bayz plumbing for their outstanding service and being very honest and not trying to rip us off unlike other companies.


Water heaters are tasked with heating the water that passes through the pipes to every shower, tub, and sink. These heaters are also supposed to heat water for the washing machine and dishwasher. These units can hold up for a long time, but may begin to cause problems over time. When the heater does not heat water properly all the time, leaks, or makes odd noises, homeowners will know that there is a problem. A water heater that begins to leak could start flooding the house at any moment. A water heater that makes odd sounds could be under pressure and about to burst. In each of these cases, it could be dangerous for the homeowner, and only a licensed Manhattan plumber can fix the problem or replace the water heater altogether.
11/21/2017 We greatly apologized that we were not able to keep our scheduled appointments with you. We would… We greatly apologized that we were not able to keep our scheduled appointments with you. We would love the opportunity to be able to rectify the situation. We would like to thank you for taking the time to speak to the manager who reached out to you yesterday regarding the situation. Hopefully, we can work with you toward a positive solution going forward. We appreciate the honest feedback, without it we cannot continue to grow and improve as a company. Read more
A representative came to my home because of sewer problem. He told me they don't do septic tanks and that's the problem then tried to charge me $498 for a visit which took only one hour. He only ran the line, but was unable to fix the problem. After I threaten to report them to the Better Business Council, he reduced the fee to $198. Then, he told me to get a membership which we be $298 and I can get 15% off next service. He then told me to call him after the septic company cleans the tank and he will run a jetser for $950, but he would give me a $15 discount. The septic company resolve the issue for $300. Mr. Rooter has already has a bad rating on consumer affairs, but I didn't realize his unethical practices until I called for service.

My called them because my sewer was backed up. They came out and couldn’t clear it by rooting it (Which was successfully done by 2 previous companies in the past 5 years). He told me it would cost $595 (Outrageous). But that money would go towards trying to Water Jetting. $1000. Of course that didn’t work. Then I was told that money would go towards installing a clean out. $4500. After all was said and done they left a large hole in my front yard. Charged me for the first 2 procedures ($595 & $1000) and the $4500. Plus another $1200 that was added to the invoice unknown to us. So they want to charge us $7000 for a job that should of been done for around $250 if they were honest. I highly recommend NOT using Mr. Rooter Plumbing. Save yourself a lot of money and stress.
Where to start...commission based work, which was fine at first. Owner contracts through several low rate property management firms at discounted rates, and then behind the scenes is scalping those rates even more. Even after theyve been agreed to and approved. Caught red handed lowering final price of completed jobs, at the technicians expense. Offers free estimates, and offers zero compensation to the technicians for said estimates, resulting in countless wasted hours not being paid a dime. Oh, and has wonderful online reviews, which the owner pays for. Probably with all the extra money he's stealing from his plumbers. Complete joke, biggest scam ever. Charge big and pay out small.
There are few things worse than waiting for a local plumber after being given an 8 hour time window, while your sink is spouting water all over the carpet or your toilet is overflowing. Using the Handy platform, you can arrange an exact time for your plumber to arrive, which means you don’t have to take an entire day off of work to sit around and wait for them. The plumbers on the Handy platform have seen it all and they have the ratings and reviews to prove it.  We’ll match the details of your job with a reliable plumber in your area before you know it.
This is the third time I have called upon Master Rooter. The previous two experiences were around 2 years ago, Frank (master plumber) came to the house assessed the situation and repaired it within a timely manner. I say timely, considering what he was up against, with rust and residue cemented around my 30 year old pipes. He went over and beyond to complete the task correctly and kept an upbeat attitude about it. He was honest and informative. And because of this, there was no question when I was in need of plumbing maintenance today as to who I would call. Frank arrived with a smile and ready to work. Plumbing maintenance is no easy task, especially in old homes. Frank immediately found the problem behind the walls and went out of his way to keep the repair at a reasonable cost. There is no question as to who I will call on next time. Frank has proven himself to be honest, thoughtful and willing to educate the customer. His character and work ethic are a testament to the company that he works for. I highly recommend Master Rooter Plumbing. Thank you Frank!
It’s time you receive the exceptional plumbing services you deserve. Bud’s Plumbing & Repair Service is here for you 24/7 with the right solution. Know what to expect with our upfront pricing method, honest recommendations, and transparent way of doing business. Call us today at (812) 618-9638 for your free estimate (available during our regular business hours).
Our old water heater let go late at night and I started calling for help the next morning. Ben with Bayz called back within 30 minutes and offered to come out in an hour to look over. He came by right on time, provided an estimate for replacement (the heater had to go), and confirmed that the new heater could be installed today. I gave the go-ahead and Ben immediately began work to fully drain and then remove the old heater. He was personable and happy to explain what he was doing - and why - and after about an hour's work he let me know that he was going to pick up the new heater and would return in about an hour - which he did. Two hours after he returned I had a brand new fully functional water heater. I highly recommend Bayz as they provided professional service when promised and offered helpful suggestions/ideas when asked.
Our professional plumbers know firsthand that fixing your plumbing issue and restoring normalcy to your life means a lot to you and your family. Using state-of-the-art equipment, our master plumbers and trained technicians will diagnose your problem, explain your options and fix your problem —  delivering customer service and quality workmanship for a fair price.
Headquartered in Collin County Texas, Crown Plumbing Service is a family owned and operated corporation that remains committed to old fashioned values of professionalism, dependability and affordability. We realize that regardless of the magnitude of your repair, when you need plumbing service, urgency, accuracy, and integrity are critical to the success of your repair.
For over three decades, Snake 'n' Rooter Plumbing Company has proudly served the Greater Kansas City, Topeka, and Lawrence communities. Our family owned business was built on the foundation of “Quality, Service, & Integrity first”. From a clogged drain or leaky pipe, on to emergency plumbing repairs, our certified technicians can help you get it fixed when called upon. All technicians are required to deliver the clean and courteous service that you expect. We are available 24 hours a day, 7 days a week, with no additional charges incurred for service on night’s, weekends, or any holidays. With nearly 80% of our service calls completed with returning customers, we take tremendous pride in the level of quality and overall service that we provide on each and every service call executed. Any problem, any job, Snake 'n' Rooter Plumbing Company can handle it!
Premier level plumbing solutions are right in your neighborhood. Bud’s Plumbing & Repair Service is your local Evansville, IN plumber specializing in full-service solutions at honest, upfront prices. In fact, we are the only plumbing company in the area offering upfront pricing. This means no surprises at the end! Want to see what your neighbors think of our services? Click here to read their reviews.
If you’re looking for plumbers in Birmingham AL you can rely on, you’ve come to the right place. At Latta Plumbing Service, we have trained technicians to use the latest tools on the market. We have equipment to handle everything from drain cleaning to trenchless sewer repair. Our company can take care of all of your residential and commercial plumbing services quickly and efficiently.
One of the most common plumbing problems is clogged drains. If your drains and pipes are obstructed, your plumbing and septic system cannot operate effectively. Our Lake County drain cleaning contractors can help you with this frustrating issue. We use the most advanced techniques and equipment in order to completely remove the obstruction from your system. After our drain cleaning services, your plumbing fixtures and appliances will operate in the best possible manner.
This company is a complete rip-off. Called them to rod out sewer line, they charged $317 and an hour later, my basement drain had completely backed up again even worse than it was. He told me there were tree roots in the line, understandable. There are 2 big trees in my front yard. He said he was only able to cut thru a little bit and that it was draining but slowly. He recommended hydro jetting which would cost another $1005 so altogether $1300. I had a clean out installed a few years ago for $1500. How does cleaning a line with a power washer cost almost the same as digging up my front yard, tearing out a bush, and installing new pvc? Will NEVER recommend this company to anyone.
This is my first yelp review ever and my second one will be for American Home Sheild (AHS).  AHS assigned Neighborhood Plumbing to fix my faucets in my kitchen and bathroom.  Without even looking at the faucets the technician said problem was something else. They try to oversell you the work and leave a big mess for you to clean up.  Made my faucets worst and when I tried to go thru AHS to have them come and fix the problem they both said they will not do  it.  SAVE YOUR $S AND DON'T USE Neighborhood Plumber & Rooter and AHS.
I contacted Mr Rooter to give me an estimate on a new tankless water heater I was looking for. Trevor came out, and he was the nicest guy and we went over all the details and information, and he told me he would give me quotes on two different systems, and I never got the quote on the second system. Their office followed up a couple times, and i had to ask for the model number for the Rinnai they were going to use, and i got all of that. I got the estimate from Tracie Hawkins in their office and i responded back to her e mail, the same day, asking for them to give me another estimate with the same Rinnai Water heater that i had been quoted with from other installers, and she never responded. Its almost a month later and I still have not heard back. I recommend that you try other plumbers if your going to be doing a large project. This was a $6000 plus project, i would have thought they might have had a little more interest in getting the job.
I am in town to help my sister who just had a heart valve replaced and was returning home. She needed a plumber to fix her shower, cold water only, no hot. After days of calling around I found Mr. Rooter. They were able to send people, Dale and Dennis, out right away. They were great!!! Informed me of what was going on, gave a fair estimate in spite of some additional problems kept to it and took care of the problem. They were nice, personable, left everything clean and were downright professional. Use them!!!!!
plumbers must be asked directly what they charge hourly and if that is in addition to a service charge. The two are separate and I think they have gotten away with outrageous charges because of the potential of water damaging homeowner structures.   I had a plumber (not Home advisor) come and replace a part in my kitchen sink that was under warranty---the spray nozzle had been leaking...He charged me $85.00 for 15 minutes of work and I will never use Mr King again. 
plumbers must be asked directly what they charge hourly and if that is in addition to a service charge. The two are separate and I think they have gotten away with outrageous charges because of the potential of water damaging homeowner structures.   I had a plumber (not Home advisor) come and replace a part in my kitchen sink that was under warranty---the spray nozzle had been leaking...He charged me $85.00 for 15 minutes of work and I will never use Mr King again. 
At Crown Plumbing Service each one of our technicians has been expertly trained and are licensed by the State Board of Plumbing Examiners. We are also fully insured for your protection and LPG certified to work with propane gas systems. We offer a flexible scheduling calendar Monday through Saturday, beginning at 7:30 a.m. Please tour our website so that you may gain a full understanding of all the services we offer.
Curtis did an excellent job in identifying the problem and providing a couple solutions. We discussed both and came to a mutual agreement, rather than him explicitly saying this is the only option and charge excessive amount. Curtis was very easy to talk to; even though I had lots of questions he was very professional throughout. He was prompt to the appointment, although I forgot about the time, he reached out and waited until I arrive. I would highly recommend their services for your plumbing needs!
We have a 110 year-old house with some original and some poorly renovated plumbing, so we need a reliable plumber, and Ben Schoy, owner and operator of Bayz Plumbing Service is the man. We have used Ben at least 5 times over the past few years, first when he was with Nachman, then Mallard, and now on his own. When he was working for others we always asked for him, but being on his own is the best. When we have had leaks, he was here within the hour or first thing the following day. He always responds. Not only does he get the job done expertly and on time, but when we needed a new fixture (sink faucet, shower system) we found that we could trust him to pick out the simplest, best looking, and reliable one on his own, a huge advantage for busy people. The previous review is right on - he is clean, neat, and completely professional, but at the same time friendly and personable. If you have a leak,chances are good that he will have replacement parts in his van, in spite of being solo. Hopefully we will never need another plumber.
JAG PLUMBING PRODUCTS is very pleased to partner JAG PLUMBING PRODUCTS is very pleased to partner with BRIGGS Plumbing Products USA to act as the direct distributor of the prestigious BRIGGS and Sayco Brand line of Repair Parts. This 2-pack of Toilet tank flappers are the exact replacement required to fix your BRIGGS Toilet. JAG PLUMBING PRODUCTS strives ...  More + Product Details Close 

Rooter Plumbing Co

×