Abacus’ plumbers are also experts at sewer & pipe repairs, shower & tub repairs/installations, kitchen & bath faucet repair/installations, sink repairs/installation, plumbing inspections, water filtration, water softening, garbage disposal repair/installation, toilet repair/replacement, drain cleaning with drain camera inspections, leak detection/repair, plumbing repair/installation and back flow prevention for all Houston Texas homes & commercial business properties. Need an annual Plumbing Inspection on all your home’s plumbing systems? Ask about the Abacus CLUB. The CLUB membership will give you the peace of mind that your plumbing system is working at top efficiency. Our licensed plumbers will conduct an inspection of your home to look for and fix any potential plumbing problems. 
They came out to my house and I was explaining the situation and said he would have to snake the bathroom toilet, but it would be $ 653.00 just to remove it. I removed it in 3 minutes.  Then I showed him both clean traps,  And again I am removing a little bit a rock from around the clean traps outside.  I paid them for the work preformed and was to have them scope the line the next day , no show , no call. Boooo Bad Service . 2nd Time

Rooter Plumbing Company


TLDR - My $75 American Home Warranty service turned into $200 of repairs when Gary ripped a leaky faucet from my wall and "discovered" that the pipe was misaligned. Like most other people here, I too had the misfortune of being forced to use Neighborhood Plumber due to my home warranty. My service man was Gary and he was very standoffish at first, thinking that I only had minor repairs - garbage disposal service, switching hot and cold faucets and a leaky tub faucet. For the record, he contacted America Home Shield while he was repairing my tub and said it took 30 minutes to reset the garbage disposal (2 minutes) and another 30 minutes to switch the hot and cold faucets (5 minutes) - I would never trust them to do my work again. Then Gary got real "chummy" when he saw an opportunity to make additional money. To "fix" my leaky tub faucet he "accidentally" ripped it from the wall which required him to first cut a hole into my newly painted bedroom and reattach a pipe. At this point he "discovered" that the pipe was off center and would require either breaking the tile in my bathroom which would cost me $125 or redirecting the pipes to the correct position, costing me $175 - neither of which would be covered by my warranty. You can see the second picture where he has enlarged the hole AND BURNED A SPOT ON MY WALL!!! Since I already didn't trust Gary, I called AHS to confirm that these would not be covered. While I am doing this, Gary is sitting there cursing at the people who made my house and trying to make me feel like he was on my side. "You really don't want to have pipe tension" "This is the first time in my 15 years that I have seen this" "90% of the time it is a simple fix" Since I am in for at least another $125 and I now don't have a working tub / a gaping hole and burn mark in my bedroom, I tell him to do it right and just repipe. At this point, he retracts (maybe seeing that it would be a lot more work for only $50) and says that we should really just break the tile. I just want the guy out of my house, so I give him the green light on the $125 fix. This "$125 job" takes AT MOST 2 minutes of him tapping away with a screw driver. Then, he asks me to help him move the pipe over with my bare hands while he uses the blow torch on the other side. I end up burning my hands and he fixes it in another 10 minutes. So $125 for 12 minutes - awesome. The cherry on top, is that throughout this whole experience Gary has asked for and used a TON of my household supplies. From the two towels (one of which you can see in the first picture) he used as drop cloths, the windex he used to not burn the wood with his torch, my wire hanger he bent to measure the space and all of the paper towels, tissues and toilet paper he wiped his hands with. I mean ALL of my other contractors brought their own supplies, how unprepared and unprofessional are these people??!! Finally, again trying to be chummy, he says that my upstairs toilet rocks a little and he would hate to see it break and spill sewage. While he can't fix it right now, he HIGHLY recommends that we get a single plumber as our go-to guy so that they can know the history of the home. Sorry Gary, you aren't going to be that guy.
They did come out on Easter Sunday for an emergency blockage (house full of people) but I should have asked how much. Charged $498 to clear 25 feet of sewer line, which I was told was flat rate whether it was ten feet or a hundred feet. No mention of emergency service. At least they came within a few hours and got the job done. Here’s a hint- if you have an older system and have visitors from the city make sure you know what they are flushing!
"After calling Denise, Dan C. arrived within 30 min. (by 9:15 PM), diagnosed the problem and called Sean C., who arrived 30 min. I have dealt with Denise & Dan in the past. Sean, has the same attributes to address and complete the problems at hand. I dealt with Jason & Kevin, also. Your people have what it takes to address the plumbing Issues and do quality work, promptly. V.V. looks forward to you handing our Plumbing issues. A satisfied customer. Michael Lawlor, treasurer V.V. Condo Assn. Again, I want to stress their teamwork from Denise thru Dan, Kevin, and Sean."
Thank you for taking the time to review Mr. Rooter Plumbing. We apologize you are not satisfied with the service you received and we will make sure that a manager reaches out to you within the next 1-2 business days to discuss the concerns you have.  We sincerely hope that together we can figure out a better solution in the future, to achieve 100% customer satisfaction.
This is a rip-off company! I called them because my sewer pipe from my house was clogged and running slowly. When I called I asked what their rates were and was told that I would be given a price on-site at no cost. Okay, so when the guy arrives without even looking at the problem he said it would cost between $2 and 3 thousand. I told him to get back into his truck and leave. Then he said he could do it for $1800. Again I told him to leave, he then said he could do it for $1000 because he wanted to have a good business relationship with us. I went to Home Depot and rented an industrial powered drain cleaner (snake) for $50 and fix the problem within an hour.
If nothing inside the home was altered you should not be getting a smell. Personally I'm confused as to why the repair person would have left the original line there and ran another one through a new hole. I would have pulled the old line up, ran the new line (in PVC) and used the same hole in the septic tank instead of creating a new one. Did he seal up the hole in the tank from the old line?
Don’t flush floss, tampons, or even so-called “flushable” wipes. They don’t break down like toilet paper does and can come back to haunt you later. “Toilets are more water-efficient now than they were 20 years ago, so there sometimes isn’t enough volume in the flush to force debris down,” says Marcin Wroblewski, president of ExpressRooter Plumbing in Toronto. “An object will get lodged in the trap and cause blockage when waste builds up days later.”

They advertising 24/7 service, when I called on Sunday February 11 2018, I was told Sunday service was not available. I even called twice to be sure I heard the correct information. Again I was informed no service on Sunday. I mentioned their advertising said 24/7 service. I was told no service on Sunday. I asked what 24/7 meant and did not get an answer. I am Advantage Plan member but this made not difference. This is a complete waste of money. Don't buy the Advantage Plan. This company is a complete fraud.
I have used ACE PLUMBING for years to service my properties. Most recently I used them for an emergency at 2 o’clock in the morning. They were at my doorstep in 30 minutes from placing the call! The owner, Jonathan, is super involved in the operations and supervised a larger project I did last fall. For every day that they were on the project I received a call from Jonathan updating me on the status of the job. I consider ACE PLUMBING to be one of San Francisco’s finest small businesses! Highly …
We contacted Best Plumbing Service of Cincinnati to have the sump pump and the outlet pipes checked as our basement flooded recently and we were not sure whether the sump pump malfunctioned or the outlet pipe was blocked. Both plumbers did a fantastic job looking over the system, diagnosing, and fixing the problem. They were extremely honest, courteous , and professional. We are very pleased with their outstanding service and would very highly recommend Best Plumbing Service of Cincinnati. M Effat
Called for what may or may not have been a minor job. Appointment made for the following day. It was… Called for what may or may not have been a minor job. Appointment made for the following day. It was then rescheduled. Another appointment made and again I received a call seeking to reschedule whilst I was at home waiting for them to appear. Although I'm a stay at home Mom I still don't appreciate waiting around for hours when I could be out doing something fun with my sons. Especially as this was the second time and there was no apology. Not impressed in the slightest. Shoddy service of the highest order. Read more
Abacus’ residential and commercial plumbers are proficient at repairing all kinds of plumbing issues, including gas and electric water heaters, slab leaks, leaky pipes to hydro jetting clogged drains. Many plumbing problems are not DIY types of jobs, call Abacus so one of our licensed plumbers can fix your problem. Our plumbers are not only knowledgeable but their customer service skills will meet or exceed your expectations.
The easy to install reinforced Wax Toilet Bowl The easy to install reinforced Wax Toilet Bowl Gasket features a polyethylene flange for floor and wall bowls. Packaged in a plastic sleeve in order to maintain its shape. Accommodates 3 in. and 4 in. waste lines (sold separately). Includes a 1/4 in. x 2-1/4 in. E-Z Snap brass bolt ...  More + Product Details Close
This is the third time I have called upon Master Rooter. The previous two experiences were around 2 years ago, Frank (master plumber) came to the house assessed the situation and repaired it within a timely manner. I say timely, considering what he was up against, with rust and residue cemented around my 30 year old pipes. He went over and beyond to complete the task correctly and kept an upbeat attitude about it. He was honest and informative. And because of this, there was no question when I was in need of plumbing maintenance today as to who I would call. Frank arrived with a smile and ready to work. Plumbing maintenance is no easy task, especially in old homes. Frank immediately found the problem behind the walls and went out of his way to keep the repair at a reasonable cost. There is no question as to who I will call on next time. Frank has proven himself to be honest, thoughtful and willing to educate the customer. His character and work ethic are a testament to the company that he works for. I highly recommend Master Rooter Plumbing. Thank you Frank!

They advertising 24/7 service, when I called on Sunday February 11 2018, I was told Sunday service was not available. I even called twice to be sure I heard the correct information. Again I was informed no service on Sunday. I mentioned their advertising said 24/7 service. I was told no service on Sunday. I asked what 24/7 meant and did not get an answer. I am Advantage Plan member but this made not difference. This is a complete waste of money. Don't buy the Advantage Plan. This company is a complete fraud.

plumbers must be asked directly what they charge hourly and if that is in addition to a service charge. The two are separate and I think they have gotten away with outrageous charges because of the potential of water damaging homeowner structures.   I had a plumber (not Home advisor) come and replace a part in my kitchen sink that was under warranty---the spray nozzle had been leaking...He charged me $85.00 for 15 minutes of work and I will never use Mr King again. 
Trusted, highly trained plumbers of Duncanville, Texas. With over 15+ years experience we are locally owned and operated. Emergency plumbing service also available. If your looking for a plumber near me give us a call today. Let us first evaluate your issue free of charge. We then can give you your options on what is needed done in order to fix your problem.

I seriously can not give Alex enough stars!! We had a huge main log clog and he was able to come out quick, bring everything back to tip top shape AND do it for a super reasonable price. He is probably one of the most honest and trustworthy plumbers I have ever met, and I have plumbers in my family! Give him a call for your plumbing needs, I promise you won't be disappointed


Johnny Rooter Plumbing Inc. delivers superior service for all your plumbing needs at affordable prices. We are family owned and operated since 1968. All employees are background checked. We guarantee you will be satisfied with our fast, efficient services. You can trust that our knowledgeable and experienced staff will treat you with respect and do the job right. Call or contact us today to schedule a plumbing service appointment.
I had an outside drain plugged up and called Mr. Rooter on a Friday afternoon and they scheduled a service tech the following morning. Ryan showed up on time, took a look at the issue (tree roots as I suspected) and provided an estimate before starting any work. Ryan was courteous, professional, and knowledgeable. He took his time to make sure the roots were thoroughly cleaned out which I appreciated. I would not hesitate to use Ryan and Mr. Rooter again for any future plumbing projects.
Just like getting a regular oil change for your car or truck, your home's pipes and water system also need regular maintenance and check-ups to ensure they're running right. This is why plumbers also offer upkeep services to test your entire plumbing system on a monthly or biannual basis to catch any issues with your pipes before they become an emergency.

Called Mr. Rooter on 11 Dec to request technician to unclog our drain. Technician arrived I explained the kitchen sink, dishwasher and washing machine would not drain and had standing water. He quoted me 200.00 to unclog and I agreed. After about 15 minutes he provided me an update stating that I had a broken pipe under my house. I asked for a quote and he came back with 10,700. Since I was in the middle of planning my Mother's funeral and had company on the way I explained that a temporary fix would have to work for now and I would get back with him later on the broken pipe. I paid him 200.00 and he left. The sink had drained, but the dishwasher and washing machine still had standing water. I turned the sink on and it would not drain.
This is an updated review. I am still giving 5 stars for the service I received, but I was not able to get a contractors license number from them (it's not on website or invoice) and do not find them when I search the License Board website. I had planned on having them bid two larger jobs I have coming up, but without knowing if they are licensed and insured, i would not be able to do that. I emailed them for that information a week ago and have not yet received a response. This does not, however, in any way change the initial service and good work I received from Jaime. If I get the information I need, I will update my review and will have them bid my jobs.
This company is a total scam. I wanted a plumber to look at my hot water tank to see if it could be fixed. Only problem was that the pilot light would not stay lit. They called back quickly and arrived on time. That's where the good part stops. The man who arrived was no plumber. He was not dressed to do work, had no tool box and reeked of cigarette smoke.
If there’s a plumbing problem in your home, Abacus Plumbing will fix it. Abacus plumbers are background-checked, highly trained, and state licensed; therefore, you’ll be getting a quality technician to service your home’s plumbing network. Abacus plumbers have years of experience repairing residential plumbing systems; there isn’t an issue they have not tackled, including:

Our plumbing repair services are second to none. Custom plumbing repair and other plumbing repair projects require skill, expertise, and experience, and our licensed plumber repair techs have all three. For leaking pipe inspections, plumbing system maintenance, and all kinds of Utah plumbing repairs, Any Hour Services is the only call you need to make. For more Utah plumbing repair information or FAST, FRIENDLY PLUMBER REPAIR SERVICES, please give us a call!
"Called the shop and tried to set up an appointment as soon as I could. The customer service rep said she would put me on the list in case someone became available that day. Dan showed up later that day. Listened to my long story and explained what he was going to do in detail. Was up front and honest with his evaluation, I felt. Kept the work area clean and professional. Did not mind me asking questions. Took time to analyze and suggested preventative maintenance tips. Would recommend M.D.."

My landlord sent this company over to the house and the plumber came in with a hand held snake. He worked on the Drain for over an hour and could not clear it. He left and we had to call another company that used a larger industrial snake. Cleared my drain in 20 minutes. I spent the whole morning at home yesterday and did not get my problem resolved and had to take the day off of work. Such a bummer


Mr. Rooter was the most price competitive of the 3 bids I had on sewer repair. Their initial project kicked off in a timely manner before being dragged down by delays. Eventually the project was "complete" - however no walkthrough or signoff occured. My project manager then quit Mr. Rooter. As the weeks went on I started to get calls asking for final payment, even got 1-2 offers to have people "stop by" to go over my project with me. Nothing materialized. Eventually they mailed me the paperwork and ran my credit card on file. For $10K I have an allegedly fixed sewer and some paperwork from the city... However, I cannot recommend this company's customer service.

Let the experts from Master Rooter Plumbing improve convenience, efficiency, and dependability of your residential or commercial plumbing components through top quality products, innovative technology, and exemplary job performance.  We take the work, worry, and mess out of the most difficult and damaging situations with prompt scheduling, punctual arrival, organized job sites, and 24/7 Emergency Plumbing Service throughout Boise, Eagle, Kuna, Meridian, Nampa, Caldwell, Twin Falls & Burley, ID.
This is an updated review. I am still giving 5 stars for the service I received, but I was not able to get a contractors license number from them (it's not on website or invoice) and do not find them when I search the License Board website. I had planned on having them bid two larger jobs I have coming up, but without knowing if they are licensed and insured, i would not be able to do that. I emailed them for that information a week ago and have not yet received a response. This does not, however, in any way change the initial service and good work I received from Jaime. If I get the information I need, I will update my review and will have them bid my jobs.

A few years ago I had a problem in one of my rental properties sewer line and Neighborhood Plumber was quick, responsive, and affordable. From start to finish they were responsible, thorough, friendly, quick to diagnose the problem, and Harry helped me to understand what had happened and what needed to be done-and they were able to fix it the first time around. I have since used them for all my residence & business plumbing needs for small & large projects and every time their service is SUPERB. Friendly team, affordable, quick, knowledgeable, and trustworthy. Neighborhood Plumber & Rooter is great. I recommend them highly and am certain you will be as pleased as I was!


I had sewer back up problem and called Mr. Rooter on Sunday. One George arrived at scheduled time. Explained about snaking and hydro jetting. Scheduled service for Monday noon as it was already dark. George called and came ahead of schedule at around 10.40AM. Tried Hydro-jetting as well as snaking. Removed lots and lots of roots, but still could not open up the drain. His supervisor came and located the blockage which was very close to the city sewer line. Actually, the sewer line belongs to the county and he was not able to give an accurate estimate until he calls the county office and finds out their regulations etc. But, he did mention that couple of large trees need to be cut down, need to dig down and replace the broken (not sure how it was concluded, experience may be - will give him benefit of doubt) clay pipes with PVC and the cost will easily run upwards of 10K!!
Your plumbing service call will begin with a thorough examination of the trouble; then our technician will spend time explaining the problem and outlining your repair options. Our experts will help you evaluate your choices and make the one that’s right for you. We offer you an in-depth review of products and repair techniques so you can make informed decisions on your plumbing needs.
×